Rasy Krainy Sektorów - Kwestia Techniczna:
1.Natchniony: Zaklêcia: -home -sethome -spawn -help -warp -time -afk -mail -msg -ping -rules -ignore -itemdb -me -suicide -tpdeny -balance -pay
Tytu³: Natchniony Poziom tytu³u - podstawowy. Miejsce Spawnu - Miasto G³ówne, Stolica Zjednoczonych Sektorów Mo¿liwo¶ci: -Efekt nieskoñczonej regeneracji. -Klasyczne mo¿liwo¶ci zwyk³ego gracza(budowanie, dzia³ki itp) - Dziedziczone przez wszystkie tytu³y.
2.Krasnolud: Zaklêcia: -tpaccept Plus wszystkie zaklêcia Natchnionego.
Tytu³: Krasnolud Poziom tytu³u - Podstawowy Miejsce Spawnu - Tumunzahar, Stolica Krasnoludzkich Gór Mo¿liwo¶ci: -Efekt dodatkowego hp i po¶piechu.
3.Elf: Zaklêcia -tpaccept Plus wszystkie zaklêcia Natchnionego.
Tytu³: Elf Poziom tytu³u - Podstawowy Miejsce Spawnu - Kainei-Laria, Stolica Imperium Elfckiego Mo¿liwo¶ci: -Efekt szybko¶ci i zwiêkszonego skoku
4.Smokon: Zaklêcia: -tpaccept Plus Wszystkie zaklêcia Natchnionego
Tytu³: Smokon Poziom tytu³u - Podstawowy Miejsce Spawnu - Smocza Pie¶ñ. Stolica Nowej Smokonii Mo¿liwo¶ci: -Efekt si³y i odporno¶ci na ogieñ
5.Wyzwolony: Zaklêcia: -? -? Plus Wszystkie zaklêcia Natchnionego
Tytu³: Wyzwolony Poziom tytu³u - Podstawowy Miejsce Spawnu - ? Mo¿liwo¶ci: -? -?
|
Rasy Krainy Sektorów - Kwestia Fabularna:
1.Natchniony - Boski Wybraniec
Opis rasy: Ka¿dy Natchniony to wybraniec jednego z trzech elfickich bogów(Boga M±dro¶ci, BOga Wojny lub Bogini Natury) którym po ¶mierci dano szansê powróciæ na ziemiê w nowej, nie¶miertelnej postaci. Posiadaj± oni prawdopodobnie najpotê¿niejsze mo¿liwo¶ci ze wszystkich ras. Niezwykle szybko regeneruj± swoje cia³a, s± odporni na wiêkszo¶æ chorób, nie posiadaj± górnej granicy magii oraz co najwa¿niejsze, odradzaj± siê tu¿ po swojej ¶mierci. ¯aden naród nie mo¿e siê z nimi równaæ.
Dewiza rasy: Nikt nie jest w stanie z³amaæ naszej potêgi!
S³ynni natchnieni: -Je¿yk -Jeedrzej -TheJohan
Historia: Natchnieni zostali stworzeni gdy na naszym kontynencie pojawi³o siê zagro¿enie wojn± miêdzy Imperium Elfickim a Krasnoludzkimi Górami. Elficcy Bogowie postanowili wówczas interweniowaæ i stworzyli rasê z³o¿on± wy³±cznie z w³asnych wybrañców. Naród ten mia³ zamieszkiwaæ pomiêdzy zwa¶nionymi pañstwami i skutecznie zapobiegaæ jakiejkolwiek wojnie. Mimo wielu kontrowersji owego planu, Natchnieni znakomicie spe³nili swoje zadanie i do dzisiaj stoj± na stra¿y pokoju i równowagi.
2.Krasnolud - W³adca Podziemi
Opis klasy: Natchnieni którym nieobce s± podziemne korytarze przybieraj± postaæ krasnoludów. Ich cia³a staj± siê wytrzymalsze i silniejsze, zdolne przetrwaæ nawet w trudnych warunkach panuj±cych w¶ród ch³odu ska³. To prawdopodobnie najtrudniejsza do zabicia(w sposób naturalny) rasa. S± oni w stanie przetrwaæ miesi±ce bez jedzenia, a w mroku czuj± siê jak u siebie. Nie cierpi± jednak elfów. Czcz± Boga Wojny, kultywuj±c jednocze¶nie star± hierarchie opart± na sile i potêdze.
Dewiza klasy: Skarby ¶wiata poni¿ej nale¿± do nas.
S³ynne krasnoludy: -Rhys XVIII -Orik Dwartherus
Historia: Krasnoludy przyby³y na ten kontynent ponad 800 lat temu, wraz z kolonizuj±cymi wówczas te ziemie Kaistlanami. W czasie Plagi Nieumar³ych jednak w przeciwieñstwie do ludzi zdo³a³y przetrwaæ, ukrywaj±c siê w rozleg³ych podziemiach. Niewiele pó¼niej uda³y siê na wschód i za³o¿y³y tam swoje w³asne pañstwo - Krasnoludzkie Góry ze stolic± w Farthern-Durze. Mimo licznych konfliktów(zarówno zewnêtrznych jak i wewnêtrznych), lud ten jest do dzisiaj jednym z najpotê¿niejszych narodów ca³ego kontynentu, którego nikt nie powinien lekcewa¿yæ.
2.Elf - Dzieciê Natury
Opis rasy: Natchnieni którzy d³ugo przebywaj± w towarzystwie mocy Bogini Natury, przybieraj± wygl±d i cechy elfów. Ich cia³a staj± siê szybkie i zwinne, daj±c im tym samym wiêksze mo¿liwo¶ci. Elfowie mog± równie¿ kontrolowaæ moce swojej Bogini, dziêki czemu ¿yj± w zgodzie z ro¶linami i zwierzêtami. Wieki temu mieli pe³niæ t± sam± rolê co natchnieni, jednak ich przys³owiowa duma sprawi³a ¿e ponie¶li klêskê w tym zadaniu. Mimo to wci±¿ budz± powszechny szacunek.
Dewiza rasy: Wszystko blednie przed piêknem i potêg± elfickiego narodu.
S³ynne elfy: -Sylvanas Windrunner -Anwen -Aenarion
Historia: Elfy przyby³y na ten kontynent podczas Plagi, aby zwalczyæ rosn±c± potêgê Nieumar³ych. Uda³o im siê ostatecznie doprowadziæ do koñca rz±dów Upad³ych, lecz gdy wykona³y swoje zadanie, postanowi³y zasiedliæ zdobyty obszar, tworz±c znane dzisiaj Imperium Elfickie. Pañstwo to rozrasta³o siê z czasem zajmuj±c kolejne po³acie ziemi i wkrótce opanowa³o znaczn± czê¶æ kontynentu. Mimo licznych kontrowersji na temat polityki, Imperium wci±¿ jest niepodwa¿alnie jednym z najpotê¿niejszych pañstw w historii.
4.Smokon - Sojusznik P³omieni
Opis rasy: Natchnieni którzy d³ugo przebywaj± w¶ród wulkanicznych ziem pó³nocnego Devinesu, staj± siê smokonami. Ich w³osy zastêpuj± ³uski a oczy czerwieniej±, przystosowuj±c siê do trudnych warunków otoczenia. Smokoni posiadaj± wysok± odporno¶æ na ogieñ a ich cia³a okazuj± siê du¿o silniejsze od reszty ¶miertelników. Dobrze mieæ ich po swojej stronie.
Dewiza: "Smoczy pakt przetrwa wieczno¶æ."
S³ynni smokoni: -Lessa -Eragon
Historia: Smokoni przyby³i na ten kontynent jako pierwszy, w poszukiwaniu swych zaginionych braci - Czerwonych Smoków. Kiedy za¶ je odnale¼li, zdecydowali siê zamieszkaæ w¶ród wulkanicznych terenów pó³nocnego Devinesu. Otoczyli swoje pañstwo potê¿n± barier± chroni±c± ich przed niebezpieczeñstwami i przez kolejne lata ¿yli w pokoju. Mimo upadku spowodowanego przez ³owców smoków, Nowa Smokonia odrodzi³a siê i ponownie stanowi jedn± z kluczowych frakcji kontynentu.
5.Wyzwolony - Przybysz z Za¶wiatów
Opis rasy: ???
Dewiza: ???
S³ynni wyzwoleni: ???
Historia: ???
|