Dungeony Solowe s± w³a¶ciwie rzecz bior±c tym samym co Dungeony Grupowe. To jakie¶ prastare ruiny, tajemnicze podziemia, jaskinie têtni±ce si³± natury b±d¼ po prostu opuszczone siedziby dawnych ludzi. Zosta³y jednak one specjalnie dostosowane do jednego gracza wykonuj±cego, wiêc zarówno potworów jest mniej, jak i nagroda nie przedstawia siê ju¿ tak obficie. Mo¿na je jednak wykonywaæ kiedy siê chce i ile razy siê chce bo nie wymagaj± admina. Za¶ po pomy¶lnym ukoñczeniu, same wyteleportowuj± obecnego tam gracza. S± wiêc zarówno ¶wietnym treningiem jak i zabaw±.
Solo dungeonów obecnie jest 21. Oto ich lista:
1.Podziemia studni:
Nikt nie wie co kryje siê w ciemno¶ci tej studni, jednak wiadome jest i¿ wielu ¶mia³ków którzy chcieli to sprawdziæ, nigdy nie wróci³o.
Lokacja - Centrum Poziom dungeonu - Podstawowy
2.Stra¿nica Senelaweri:
Nawet pradawnych ciekawi³y anomalie ¿ywio³ów wystêpuj±ce na Devinesie. Nic zatem dziwnego, ¿e jedn± ze swoich stra¿nic wybudowali w³a¶nie na jednej z nich...
Lokacja - Wielkie Bagna Poziom dungeonu - Podstawowy
3.Zmro¿one Groty:
Tradycyjnie na lodowcu wrzuca siê zmar³ych do jeziora, aby tam zamro¿eni trwali na wieki. Byæ mo¿e jednak nie jest to najlepsza metoda...
Lokacja - Lodowiec Poziom dungeonu - Podstawowy
4.Kana³y Miasta G³ównego:
Kana³y te pierwotnie, jak ka¿de inne takie konstrukcje, mia³y na celu odprowadzanie ¶cieków. Prêdko jednak sta³y siê wylêgarni± ró¿nego paskudztwa...
Lokacja - Centrum Poziom - Podstawowy
5.Zasypana Osada:
Nie zawsze ochotnicy zd±¿± z pomoc± na czas. Czasami po prostu przybywaj± za pó¼no. Tak w³a¶nie by³o w pewnej niewielkiej wiosce na lodowcu...
Lokacja - Lodowiec Poziom - Podstawowy
6.Górski Szlak:
Prowadz±cy do ¦nie¿nego Oka czarny szlak by³ niegdy¶ bardzo popularny. A¿ do momentu w którym zaczêli gin±æ na nim podró¿ni...
Lokacja - Centrum Poziom - Podstawowy
7.Dom Vanatira Exuna:
Czarodziej Vanatir Exun zajmowa³ siê zawodowo eksperymentami. Podobno chcia³ wynale¼æ sposób wywo³ywania niezwykle potê¿nych wybuchów. I chyba mu siê uda³o bo jego cia³a nigdy nie odnaleziono...
Lokacja - Zachód Poziom - Zaawansowany
8.Obóz Bandytów:
Podstawowym problemem bandytów nie jest ich si³a, a fakt, ¿e potrafi± z³o¿yæ ca³y swój obóz i znikn±æ, zanim przybêd± oddzia³y sprawiedliwo¶ci. Tym razem rozbili go na zachodzie Okrêgu Meridioñskiego...
Lokacja - Okrêg Meridionski Poziom - Zaawansowany
9.Zamkniête Skrzyd³o Biblioteki:
Arcymag Jeedrzej nie lubi rozmawiaæ o zamkniêtym skrzydle Tornhallskiej biblioteki. Za¶ na pytanie co siê tam w³a¶ciwie znajduje odpowiada krótko: "Moje b³êdy."
Lokacja - Zachód Poziom - Zaawansowany
10.Zrujnowana Oczyszczalnia:
Dawni Kaistlanie produkowali bardzo wiele zanieczyszczeñ w swoich fabrykach robotów. Z tego powodu zapewne powsta³a ta oczyszczalnia. Co siê jednak z ni± w³a¶ciwie sta³o...?
Lokacja - Mroczna Puszcza Poziom - Zaawansowany 11.Zanieczyszczone Mokrad³a:
Jak wiadomo Karthagor nie posiada kana³ów, zatem wszelkie ¶cieki odprowadzane s± bezpo¶rednio do bagien. Czasami powoduje to pewne... efekty uboczne.
Lokacja - Wielkie Bagna Poziom - Zaawansowany
12.Serce Lasu:
Najwiêksza w krainie puszcza, nie bez powodu nazywana jest mroczn±. Jej serce bowiem ju¿ wiele lat temu ogarn±³ cieñ...
Lokacja - Mroczna Puszcza Poziom - Zaawansowany
13.Polana Tajemnic:
Mawiaj± ¿e g³êboko w Zachodniej Puszczy istnieje miejsce nietkniête przez ludzk± stopê. Miejsce w którym natura têtni najczystsz± moc±. Arcymag Jeedrzej nie potwierdza i nie zaprzecza.
Lokacja - Zachód Poziom - Zaawansowany
14.Pajêcza Kopalnia:
W teorii krasnoludy stworzy³y to miejsce w poszukiwaniu nowych z³ó¿ wêgla. Ostatecznie jednak dokopa³y siê o czego¶ zupe³nie innego...
Lokacja - Wielkie Bagna Poziom - Zaawansowany
15.Jezioro Starszych G³osów:
Pog³êbienie i poszerzenie rzeki ³±cz±cej to jezioro z morzem stanowi³o wa¿ny krok ku rozwoju gospodarki. Niestety pozwoli³o równie¿ wp³yn±æ wg³±b l±du ró¿nym intryguj±cym istotom...
Lokacja - Mroczna Puszcza Poziom - Elitarny
16.Ruiny Versany:
Niegdy¶ miejsce to by³o g³ówn± siedzib± oporu wobec Imperatora. W³adca niestety w koñcu zdo³a³ rozprawiæ siê z buntownikami...
Lokacja - Lodowiec Poziom - Elitarny
17.Ruiny Meridionu:
Genera³ Je¿yk odbudowuj±c Meridion, podziemia zostawi³ krasnoludom. Niestety te wola³y dr±¿yæ zupe³nie nowe tunele ni¿ zasiedlaæ stare. W ten sposób czê¶æ podziemi miasta zosta³a pozostawiona samej sobie...
Lokacja - Okrêg Je¿ogradzki Poziom - Elitarny
18.Grota Heretyków:
Sk±d siê ci czarodzieje wziêli w Okrêgu? Po co przybyli? Nie wiadomo ale jedno jest pewne. Skoro zdo³ali siê oprzeæ wojskom genera³a musz± byæ niezwykle potê¿ni.
Lokacja - Okrêg Je¿ogradzki Poziom - Elitarny
19.Wichrowy Szczyt:
Niegdy¶ na tej górze znajdowa³a siê krasnoludzka wioska. Po nadej¶ciu zlodowacenia jednak, nieprzychylne wiatry zamieni³y szczyt w najzimniejsze miejsce w ca³ych górach. Mieszkañcy jednak nie zamierzali daæ tak ³atwo za wygran± i to chyba by³ ich b³±d...
Lokacja - Krasnoludzkie Góry Poziom - Elitarny
20.Sala Próby:
Magowie Runów stworzyli to miejsce dla przysz³ych krasnoludzkich wojownikow, aby ci mieli mo¿liwo¶æ dopracowania swoich zdolno¶ci przed niezwykle trudnym przecie¿, egzaminem na gwardzistê. Niestety... runiczne atronachy wyrwa³y siê w koñcu spod kontroli...
Lokacja - Krasnoludzkie Góry Poziom - Elitarny
21.Kopalnie Rozpaczy:
Nazwa tego miejsca ma przypominaæ krasnoludom, do jakiego cierpienia potrafi doprowadziæ ich najwiêksza wada - Chciwo¶æ.
Lokacja - Krasnoludzkie Góry Poziom - Elitarny
|