Jeedrzej - 2016-05-05 05:18:48

Enjoy my patch notes:
Generalnie wszystkie zmiany i drobne poprawki bêd± umieszczane tutaj.

Jeedrzej - 2016-05-05 09:02:51

TJM - wersja 1.0.1

Bugfixy:
-Wszyscy wojownicy cienia na Le¶nym Dolmenie przywo³uj± ju¿ siê prawid³owo
-Boss na le¶nym dolmenie przywo³uje ju¿ siê prawid³owo
-Boss na lodowym dolmenie przywo³uje siê ju¿ prawid³owo
-Boss na lodowym dolmenie nie daje ju¿ potrójnej szansy na loota
-Dopracowano teksty Boga ciemno¶ci.
-Naprawiono solo dungeon Serce Lasu. Mo¿na ju¿ go wykonywaæ.
-Pousuwano przestarza³e warpy i zast±piono je statkami/przyciskami
-Znerfiono odporno¶æ bossa w Sanktuarium Natury. Jednocze¶nie zboostowano jego atak.



Zmiany:
-Po odpaleniu Mrocznego O³tarza, nie da siê go opu¶ciæ, a¿ do czasu wy³±czenia go. (Bóg Ciemno¶ci : Walcz albo giñ tchórzu!)
-Mennica, Antymag, Garbarnia ju¿ nie dzia³aj±. Zmiana ma na celu ograniczyæ czas pracy ADMINA.
-Dodano na spawnie teleporty do wszystkich Solo Dungeonów. Teleportacja kosztuje 50$
-Elitarne klasy nie mog± ju¿ u¿ywaæ specjalnych zdolno¶ci (takich jak rytu³a³ natury, b³ogos³awieñstwo zywio³ów itp) poza elitarn± prac±. Ma to na celu oszczêdzenie czasu admina oraz zrównowa¿enie mo¿liwo¶ci klas.
-Od teraz na Group dungeonach mo¿na u¿ywaæ jumpa. Jednak wjumpowanie do adminowych pomieszczeñ nale¿y zg³osiæ. I pod ¿adnym pozorem nie wolno tego faktu wykorzystywaæ(Jak który¶ co¶ naci¶nie to zabije...).
-Piorun zosta³ zablokowanyw 4 group dungeonie. Jest to spowodowane zbyt du¿± ingerencj± tej komendy w klimat tamtego miejsca
-Dodano nowe sety do Gildii Poszukiwaczy Przygód(Opis setów na forum)
-Zboostowano bronie elitarnych klas



Potrzeba wiêcej testerów aby wy³apaæ wszystkie bugi!


Wkrótce kolejne patch noty :)

Jeedrzej - 2016-05-06 09:43:45

TJM - wersja 1.0.2

Bugfixy:
-Na ró¿d¿kach s± ju¿ prawid³owe zaklêcia
*Domy¶lnie, magom na ró¿d¿ki ustawiony jest /home. Wystarczy poprosiæ o zmianê je¿eli siê chce.
-Teleporty do Solo dungeonów dzia³aj± ju¿ prawid³owo
-Paj±ki w Sercu lasu maj± ju¿ prawid³owe nazwy


Zmiany:
-Usuniêto tytu³ Mistrz Gildii.
-Znacz±co zboostowano ³uki(podniesiono enchant wszystkich ³uków setowych o 2)
-Wszystkie setowe ró¿d¿ki dodaj± teraz 0 obra¿eñ fizycznych. Nadal jednak posiadaj± atrybuty, zaklêcia i enchanty.


Nadal potrzeba jak najwiêcej testów. Róbcie ile wlezie SD, GD, Dolmenów itp

Jeedrzej - 2016-05-07 09:05:11

TJM - Wersja 1.0.3

Bugfixy:
-Zbalansowano Grobowiec Rhysa XVII
-Zbalansowano Komnaty Zpaomnianej Magii

Zmiany:
-Dolmeny zosta³y podpisane. Jak wchodzi siê na ich region to wy¶wietlaj± swoj± nazwê.


Wci±¿ potrzeba testerów! Sprawdzajcie czy wszystko dzia³a! :)

Jeedrzej - 2016-05-08 11:20:30

TJM - Wersja 1.0.4

Bugfixy:
-Nekromanta na Wyspie Potêpionych przyzywa ju¿ swoich nieumar³ych prawid³owo
-Diaxowe zbroje setowe generuj± ju¿ zwyczajn± warto¶æ armora, zamiast podwojonej. Jako ¿e armor stakuje siê tylko do 20, nie wp³ywa to na obronê zbroi.
-Nekromanta na wyspie potêpionych zosta³ nieco dopracowany
*Platforma jest ni¿ej i mo¿na biæ go spokojnie z melee
*Nie da siê go zrzuciæ z platformy


Zmiany:
-Bch zosta³ mistrzem gildii kupców. Gildia kupców ju¿ dzia³a. Mo¿na do³±czaæ.
-Przemianowano gildyjne warpy na krótsze nazwy(GW,GM,GK)
-Usuniêto warp pradawni. Teleportuje do niego maszyna portal Elka
-Druidzi moga teraz stakowaæ potki leczenia
-Od teraz zebraniu uk³adanki z dolmenu pozwala stworzyæ fragment setu otch³ani a nie ca³y set.
*Set jeszcze nie powsta³ wiêc cierpliwo¶ci
-Zwiêkszono szanse lootu itemu setowego z dolmenowego bossa z 10% do 20% (dolmeny s± d³u¿sze w wykonaniu wiêc nagroda czêstsza)
-Tarcze generuj± teraz 6 armora. Ma to na celu zlikwidowaæ sytuacje w której na  SD magowie byli oneshotowani przez bossa. Jako i¿ armor nie stakuje siê wiêcej ni¿ do 20, zupe³nie nie wp³ywa to na tanków.
-Mobki na Wyspie potêpionych zosta³y nieco zboostowane

Next week:

Plan dodatków:
1.Gildia zabójców
2.Arena PVP
3.Kampanie
4.Fabu³a
5.ED
6.Minifabu³y

(Plan zosta³ okre¶lony na podstawie ankiety w¶ród kilku graczy)

W obecnym tygodniu admin bêdzie zajmowa³ siê:
-Gildi± Zabójców. Zajmie to pewnie ca³y tydzieñ
-Bugfixami
-Drobnymi zmianami

Jeedrzej - 2016-05-09 07:12:52

TJM - Wersja 1.0.5

Bugfixy:
-Nekromanta na wyspie potêponych przyzywa ju¿ swoich nieumar³ych prawid³owo


Drobne zmiany:
-Gracze moga teraz wy¶wietliæ wszystkie mo¿liwe warpy
-Wgrano a nastêpnie usuniêto citizens. Wywo³uje zbyt du¿o problemów. Czekamy na dopracowan± wersjê.
-usuniêto opó¼nienia teleportacji oraz czas miêdzy teleportacjami
*Jest to spowodowane mo¿liwo¶ci± bugowania SD dziêki opó¼nieniom.
-Dodano rzemie¶lników
*Dzia³aj± analogicznie jak poszukiwacze przygód i maj± w³asny ranking
-Zmiany w GK:
*Obni¿ono ilo¶æ wymaganego obrotu pieni±dza w gildii kupców na 1 pkt z 5000$ na 2000$
*Dodano elitarne stoje kupców
-Zmiany w GM:
*Dodano elitarne szaty, jednocze¶nie obni¿aj±c ich cene w pkt
*Dodano kostury gildii, jednocze¶nie obni¿aj±c ich cenê w pkt
-Zmiany w GW:
*Dodano elitarne zbroje, jednocze¶nie obni¿aj±c ich cenê w pkt
*Dodano losow± broñ za punkty

Jeedrzej - 2016-05-10 06:16:01

TJM - Wersja 1.0.6

Bugfixy:
-Zbalansowano moby na Wyspie potêpionych (s± silniejsze)
-Zbalansowanie i dopracowanie upad³ej fabryki:
*Moby s± silniejsze
*Boss dzia³a teraz prawid³owo
*Nagroda pojawia siê ju¿ w klasyczny sposób
-Przebalansowano jobs aby nie da³o siê nabiæ 100k w pó³ godziny
-Przebalansowano SD Jezioro Starszych G³osów.
-Dowód ukoñczenia Podziemi studni ma ju¿ prawid³ow± nazwê

Drobne zmiany:
-Wy³±czono jumpa w gildiach. Ma to na celu zapobiegniêcie sytuacji w której teleportowano siê do tamtejszych komnat adminowych.
-Mo¿na ju¿ kupiæ elitarny set wojownika
-Wy³±czono tpahere i tpaccept na GD. Od teraz po zakoñczonej walce, graczy którzy zginêli teleportuje ADMIN
*Ma to na celu zapobiegaæ sytuacji w której gracze powracaj± na bossy mimo kary.

Jeedrzej - 2016-05-11 11:36:00

TJM - Wersja 1.0.7

Bugfixy:
-Teleporty do SD pobieraj± ju¿ pieni±dze w³a¶ciwej osobie
         *Teraz najpierw pobieraj±, a nastêpnie po sekundzie teleportuj±
-Zaktualizowano i dopracowano permissionsbukkit. Rangi bêd± wywo³ywac mniej b³êdów oraz nie generowaæ tyle pieruñstwa na konsolê... (generalnie powinno byæ lepiej.)
    *Je¿eli w czym¶ siê pomyli³em to od razu mówiæ! Postaram siê szybko naprawiæ.
-Wgrano odpowiednie LWC - Zabezpieczanie skrzynek itp itd powinno dzia³aæ lepiej!
    *Ponownie, je¿eli co¶ nie bêdzie dzia³a³o - pisaæ
    *Da siê ju¿ zabezpieczaæ nowe drzwi i furtki
-Usuniêto czê¶æ zbêdnych regionów oraz zaktualizowano te ze starymi nazwami.
    *I znowu, je¿eli co¶ nie bêdzie z nimi dzia³a³o - piszcie!
-Przebalansowano GD Sanktuarium Natury
    *Zniknê³a spora czê¶æ trawy
    *Zniknê³o 50% lian
    *Usuniêto glowstone. Teraz w sklepieniu sanktuarium s± dziury przepuszczajace ¶wiat³o
    *Wspinaczka do bossa zosta³a u³atwiona
    *W sali z bossem równie¿ umieszczono dziurê w suficie, sprawiaj±c± i¿ w komnacie jest ca³kiem jasno.
    *Os³abiono healing druida
    *Zmniejszono poziom trucizny druida z 3 na 2
    *Zboostowano si³ê ataku paj±ków



*To poczatek usprawniaj±cych i optymalizacyjnych zmian w¶ród pluginów. Bêdê kontynuowa³ dopracowania.


Drobne zmiany:
-Na tablicy gildii kupców mo¿na ju¿ stawiaæ tabliczki
-Usuniêto rangê Arcymag
     *Jeedrzej od teraz ma rangê Elitarny Mag. Wci±¿ pozostaje jednak Arcymagiem krainy sektorów(Tak jak Anwen Arcydruidk±)
-Usuniêto rangê Genera³
     *Je¿yk od teraz ma rangê Paladyn. Wci±¿ pozostaje jednak genera³em Krainy Sektorów(Tak jak Sylvanas Stra¿niczk± Imperium)
     *Zarówno Je¿yk jak i jeedrzej to postacie fabularne i na fabu³ach maj± OPa wiêc zasadniczo zmiana nie wniesie nic prócz usprawnienia rozgrywki
-Wzmocniono efekt odporno¶ci wojownika z 1 do 2. Oznacza to ze bazowo wojownicy otrzymuj± 40% obra¿eñ mniej ni¿ innne klasy.
-Usuniêto mikstury poszukiwaczy przygód. Teraz ich rolê przejmuj± Runy z Gildii Wojowników. Jednocze¶nie cena run stania³a do 1pkt za sztukê
-Zmiany w artefaktach:
    *Artefakty s± teraz niezniszczalne
    *Nowy artefakt - Runiczne Ostrze. Posiada je genera³ je¿yk(Zdoby³ podczas pierwszej fabu³y). Jest to oficjalna broñ genera³a.
    *Nowy artefakt - Kostur Teleportacji. Posiada je arcymag jeedrzej(Zdoby³ podczas pierwszej fabu³y). Jest to oficjalna broñ arcymaga
    *Ebonowy Kilof i Zguba pradawnych zosta³y zmienione. I równie¿ s± niezniszczalne.
    *Zguba Pradawnych staje siê oficjaln± broni± króla Krasnoludzkich gór
-Dodano sposób detronizacji króla Krasnoludzkich Gór
    *Nowy kandydat(Natchniony kransolud) musi posiadaæ wiêkszy lvl górnika od obecnego w³adcy(Lub równy gdy król osi±gn±³ lvl maksymalny). Nastêpnie ma prawo wyzwaæ go na pojedynek o w³adzê(Maximum raz na 2 tygodnie). Je¿eli wygra to ca³a w³adza przechodzi w jego rêce.

Jeedrzej - 2016-05-12 09:20:23

Dzisiejszy patch mia³ na celu dopracowanie obecnego kontentu PVE

TJM  -  Wersja 1.0.8

Bugfixy:
-Zablokowano spam informacji "you can not build here" na solo dungeonach
-Dolmeny niestety nadal wymagaj± przelogowania po ich wykonaniu. Postaram siê to zmieniæ w nadchodz±cych patchach.
-Przesuniêto przyciski w³±czaj±ce dolmen tak aby nie da³o siê samotnie odpaliæ dwuosobowego dolmenu.
    *Przyciski w³±czaj±ce s± teraz zawsze otoczone ceg³ami kresu
-Boss na Dolmenie Centralnym zosta³ zbalansowany. (Zmniejszono mu obronê)


Drobne zmiany:
-Mroczna potêga Boga Ciemno¶ci, panuj±ca wokó³ dolmenu, wypacza uzdrowicielsk± magiê, blokuj±c u¿ywanie zaklêcia /heal
    *zmiana spowodowana mo¿liwo¶ci± solowania dolmenu przy spamie /heala oraz mo¿liwo¶ci± zdejmowania efektów nak³adanych przez Boga Ciemno¶ci i wojowników cienia.
-Mroczna potêga Boga Ciemno¶ci teraz spowalnia walcz±cych(efekt Spowolnienie 2)
-Od teraz na group dungeonach pvp jest wy³±czone, a¿ do momentu walki z bossem.
    *Ma to zapobiec przypadkom w których gracze niechc±cy zabijali siebie na wzajem.
-Skoro SD i tak teleportuj± przez kolejne pomieszczenia, t³oki i bramy zast±piono barier±. Widaæ przez ni± co jest po drugiej stronie ale nie da siê przej¶æ.
    *Generalnie ¿adna zmiana w mechanice
    *Problem ze skipowaniem SD niestety wci±¿ pozostaje i zostanie rozwi±zany w kolejnych patchach.
-Nowy artefakt: Nerfhammer
    *Posiada go ADMIN
    *Jest to oficjalna broñ admina.
    *Ka¿dy widzi gdy jest u¿ywany...

Jeedrzej - 2016-05-14 09:31:50

TJM - Wersja 1.1.0 - Gildia Zabójców

Bugfixy:
-Zardzewia³y topór, tak jak innne sety nie wy¶wietla ju¿ atrybutów


Drobne zmiany:
-Wszyscy gracze otrzymali komendê /delhome
-Komenda /warps dzia³a ju¿ wszystkim graczom
-Mistrz gildii kupców mo¿e sprawdzaæ ranking pieni±dza

Kontent - Gildia Zabójców:

Tak jak obieca³em, czas na naszym serwerze dodaæ kontent PVP. Ju¿ pewnie zauwa¿ono i¿ solidnego PVE w Krainie Sektorów nie brakuje(S± przecie¿ SD, GD, dolmeny itp...), dlatego w kilku nastêpnych updatach zamierzam dodawaæ, dopracowywaæ i bugfixowaæ g³ównie PVP. W planach mia³em a¿ trzy aspekty rozgrywki miêdzy graczami(Dwie zostan± wprowdzone w miarê szybko, na trzeci± przyjdzie nieco poczekaæ). Pierwszy z nich jest bardzo... nieuczciwy, niehonorowy, mroczny... liczê i¿ wam siê spodoba.

W³a¶ciwie to Gildia ju¿ by³a obecna na serwerze, z tym ¿e pod inn± nazw± - Mrocznego Bractwa. Teraz przemianowano j± aby nie stanowi³a tak du¿ego odwo³ania do ¶wiata TES.
G³ówny problem jednak stanowi³ system, w którym tylko operator mia³ zabawê zwi±zan± z zabijaniem graczy. Zdecydowa³em siê wiêc ca³kowicie zmodernizowaæ zasady. Teraz ka¿dy z was ma równe szanse na udzia³.



Chwa³a Ciemno¶ci
Pokonajcie wiêc strach i do³±czcie do z³owrogiej organizacji jak± jest Gildia Zabójców. Zasiejcie panikê w¶ród mieszkañców Krainy Sektorów i stañcie siê postrachem wszystkich natchnionych!

Sposób do³±czenia:
Znajd¼ nas. Zabij dla nas. Do³±cz do nas.
Gildia nie przyjmuje byle kogo...
Po pierwsze trzeba j± odnale¼æ. Teoretycznie ma placówki we wszystkich miastach, ukryte jednak przed wzrokiem nie¶wiadomych...
Dalej, nale¿y udowodniæ swoj± warto¶æ, wykonuj±c zlecenie.
Dopiero wtedy mo¿na siê mieniæ przynale¿no¶ci± do gildii.

Praca:
Poleje siê krew.
Zabijanie nie jest rzecz± prost±, zw³aszcza gdy nad bezpieczeñstwem krainy czuwa Genera³ i Arcymag. Na szczê¶cie potêga Boga Ciemno¶ci stoi po stronie gildii...
Posiadaj±c specjalne przedmioty, têtni±ce moc± Mrocznego Pana, zabójcy s± w stanie ignorowaæ ochronne zaklêcia jeedrzeja i unikn±æ wszelkich kar zwi±zanych z morderstwami. Na szczê¶cie wywiad Je¿yka ju¿ siê o nich dowiedzia³ i oficjalnie og³osi³ i¿ je¿eli kto¶ zobaczy przed sob± kogokolwiek korzystaj±cego z tych przedmiotów, ma pe³ne prawo walczyæ z nim w obronie w³asnej.

Oferta:
Bóg Ciemno¶ci nas wynagrodzi...
£aska Mrocznego W³adcy mo¿e czasem okazaæ siê niezwykle przydatna...

Zlecenie zabójstwa:
Bo¿e Ciemno¶ci, obdarz mnie sw± ³ask± i ze¶lij ¶mieræ na mych wrogów...
Gildia nie tylko daje zadania zwi±zane z morderstwami. Równie chêtnie przyjmuje zlecenia...


Systemowo:
-Nowa Gildia - Zabójców.
-Do³±czenie:
*Poziom klasy zaawansowany(tak samo jak do innych gildii)
*Odnalezienie siedziby Gildii i wykonanie dla nich jednego zlecenia
-Zabijanie:
*Mo¿liwo¶æ ignorowania kary za morderwstwo pod warunkiem u¿ycia odpowiednich przedmiotów.
*Ceremonialna klinga - Wyj±tkowo potê¿ny miecz, za pomoc± którego nale¿y zabiæ ofiarê.
*Zbroja Zabójcy - szata boostuj±ca niewykle mocno atak, ale dodaj±ca 0 armora. Nale¿y mieæ j± za³o¿on± podczas aktu zabójstwa.
*Przedmioty Gildii Zabójców nie mog± byæ u¿ywane poza jej prac±. W dodatku niesamowicie szybko siê psuj±.
*Macie pe³ne prawo atakowaæ kogo¶ kto ma na sobie te przedmioty.
-Praca:
*Codziennie jakie¶ zlecenie.
*Je¿eli tego dnia zabi³ ciê inny zabójca, twoje zlecenie jest blokowane.
*Cel nie mo¿e zostaæ poinformowany o zleceniu. Je¿eli zostanie to quest koñczy siê niepowodzeniem.
*Kupcy jako klasa dogadali siê z gildi± i s± wykluczeni ze zleceñ. Chyba ¿e sami do³±cz± do organizacji.
*Osoby objête pacyfizmem Gildii Kupców, nie mog± zostaæ zlecone danego dnia.
*Ignorowanie kary za morderstwo nie dzia³a na osoby objête ubezpieczeniem Gildii Kupców
*Ignorowanie kary za morderstwo dzia³a tylko przy wykonywaniu zlecenia.
-Oferta:
*Klasycznie, za punkty
-Zlecenie zabójstwa:
*ksi±¿ka + zap³ata + przycisk. W siedzibie gildii.





Next week:

Plan dodatków:
1.Arena PVP
2.Kampanie
3.Fabu³a
4.ED
5.Minifabu³y

(Plan zosta³ okre¶lony na podstawie ankiety w¶ród kilku graczy)

W obecnym tygodniu admin bêdzie zajmowa³ siê:
-Aren± PVP. My¶le ¿e 3 dni wystarcz± na ni±
-Do¶æ du¿ym updatem w¶ród setów(Ca³y jeden dzieñ)
-Elitarnym Kursem na Uniwersytecie

Do odbyudowy  fabu³y zostali wyznaczeni bch i troll. Je¿eli za d³ugo jej nie ma to do nich pretensje :P

Jeedrzej - 2016-05-15 10:29:38

TJM - Wersja 1.1.1

Bugfixy:
-Boss w Podziemiach studni porusza siê ju¿ z prawid³ow± prêdko¶ci±
-Do pracy rybaka dodano zarobek za wy³owione skarby
-Nazwa ca³ej szaty maga jest ju¿ prawid³owa

Drobne zmiany:
-Dolmeny zosta³y przemianowane na O³tarze aby nie by³o zbyt duzego odwo³ania do ESO
-Dodano zasady zwolnienia Mistrza Gildii Kupców
-Zmieniono zasady Gildii Kupców
*Przepraszamy za nieporozumienia wynikaj±ce z poprzednich zasad.
-Zarz±dca nie mo¿e wiêcej u¿ywaæ komendy /fly
    *Jest to spowodowane mo¿liwo¶ci± oszukiwania na dolmenach, Solo dungeonach i innych.
    *Zaklêcie lotu staje siê mo¿liwo¶ci± typow± dla gildii magów
    *Król Krasnoludów te¿ je traci
    *Fly jest teraz dozwolone na fabu³ach. Z tym ¿e niektóre mechanizmy i postacie bêd± w stanie je wy³±czyæ.
-Ka¿dy gracz mo¿e teraz sprawdziæ cenê przedmiotu komend± /worth
    *Je¿eli pokazuje ¿e itemu nie da sie sprzedaæ, znaczy ¿e nie doda³em go do bazy danych. Jesli uwa¿acie i¿ powinienem dodaæ, napiszcie i podajcie cenê. Dodam.
    *Ceny s± pogladowe, i obecnie tylko podstawowych towarów.
    *Na podstawie tych cen Gildia Kupców okre¶la swoje.
-Utrudniono ucieczkê z wiêzienia

Kontent - Gildia Zabójców:

-Je¿eli zabije siê zabójce w samoobronie, jego zlecenie koñczy siê niepowodzeniem, a on trafia do wiêzienia na 8h.
-Osoba która zabi³a zabójce w samoobronie otrzymuje 800$ nagrody

Jeedrzej - 2016-05-19 06:49:13

TJM - Wersja 1.1.2

Bugfixy:
-Potki druida stakuj± siê ju¿ prawid³owo
*S± to jedyne potki które mo¿na kupiæ zestackowane. Jest to spowodowane trudno¶ci± healowania w MC oraz faktem ¿e czasem na jednego bossa schodzi ich ponad 60 - co nie mie¶ci³o by siê w EQ
-Zaktualizowano bazê danych do komendy /worth


Drobne zmiany:
-Zmieniono wersjê serwera na 1.9.4
-Zaktualizowano prawo

Kontent - Gildia Zabójców:
-Od teraz otttrzymuje siê zlecenie na osobê o poziomie klasy "wy¿szym lub równym". Wci±¿ nie da siê jednak otrzymaæ na osobe o poziomie ni¿szym.

Jeedrzej - 2016-05-19 16:23:26

TJM - Wersja 1.2.0 - Arena PVP

Bugfixy:

Zmiany:

Kontent - Arena Championów:

Zatem tak jak obiecywa³em, czas na drugi aspekt pvp na naszym serwerze. Pierwszy by³ bardzo nieuczciwy i skryty... z pewno¶ci przypad³ niektórym do gustu - ale nie wszystkim. Wprowadzam wiêc co¶ o wiele bardziej otwartego i honorowego: Arenê PVP

Opuszczona Smokoñska budowla wy³ania siê z otch³ani historii
Fabularnie:
Nasze wyprawy do Nowej Smokonii, oraz bezustanna praca Elka pozwoli³y na odkrycie niegdy¶ bardzo uczêszczanego miejsca - Areny Chamionów, gdzie w przes³o¶ci, smokoñscy wojownicy, nie posiadaj±cy przecie¿ wrogów poza granicami pañstwa, mierzyli siê w ¶miertelnie niebezpiecznych bataliach, w drodze po chwa³ê i s³awê! Ku zdumeniu odkrywców, zaklêcia którymi zosta³o ob³o¿one to miejsce wci±¿ dzia³aj±, wyposa¿enie równie¿ uniknê³o kradzie¿y. Rodzi siê zatem pytanie... Dlaczego by jej nie reaktywowaæ?

Któ¿ bêdzie dzisiaj, Championem Areny?!
Podejmijcie wiêc wyzwanie Areny Championów i zmierzcie siê ju¿ nie z têpymi bestiami tego ¶wiata, lecz przeciwnikiem o wiele potê¿niejszym - sob± nawzajem! Nie traæcie odwagi w drodze po s³awê i chwa³ê, najpotê¿niejszych bowiem czekaj± wspania³e nagrody!

Sposób dotarcia:
Arena Championów s³ynê³a niegdy¶ na ca³ym kontynencie wschodnim!
Istniej± dwa sposoby dotarcia na arenê. Pierwszy - dotrzeæ pieszo, przemierzaj±c ca³± Smokoniê. Droga d³uga i niebezpieczna, ale niezwykle malownicza. Drugi - skorzystaæ z teleportu ustawionego przez arcymaga i znale¼æ siê bezpo¶rednio przed budynkiem.

Walka:
Nie wa¿na jest twoja potêga, na arenie licz± siê wy³±cznie umiejêtno¶ci!
Chcesz wykorzystaæ swój sprzêt? Nie marnuj go! Twórcy areny przewidzieli ca³e wyposa¿enie z my¶l± o walcz±cych. Jest ono darmowe, w dodatku - niezniszczalne. Pozwala te¿ zachowaæ balans miêdzy wszystkimi natchnionymi, niezale¿nie od klasy, rasy, czy czasu przebywania w krainie.
Dodatkowo smokoñscy czarodzieje, wiedz±c i¿ nowi wojownicy nie bêd± mieli szans z niezwykle do¶wiadczonymi weteranami, umie¶cili na polu walki wiele sprytnych mechanizmów. Skorzystanie z nich mo¿e nagle przechyliæ szale zwyciêstwa i sprawiæ i¿ nawet najlepszy champion bêdzie musia³ salwowaæ siê ucieczk±.

Nagrody:
Tylko najlepszy zostanie doceniony!
Twórcy areny pozostawili po sobie wiele potê¿nych broni, przeznaczonych dla zwyciêzców ich rozgrywki. Ci którzy podejm± wyzwanie i udadz± siê walczyæ, maj± szanse je zdobyæ. St±d zatem pytanie: Któ¿ bêdzie dzisiaj, Championem Areny?



Systemowo:
-Nowa Aktywno¶æ na serwerze - Arena PVP
-Sposób dotarcia:
*komenda /warp arena_pvp
*Brak wymogów klasowych
-Sposób wej¶cia:
*Wej¶cie na arene czy¶ci ca³e eq wiêc proszê nic ze sob± nie braæ.
*Wej¶æ mo¿na wybieraj±c jedn± z dostêpnych profesji.
*Wybór profesji powoduje otrzymanie specjalistycznego, niezniszczalnego eq, dozwolonego wy³±cznie na Arenie.
*Eq powoduje balans miêdzy klasami/rasami, zapobiega utracie setów przez walkê oraz blokuje mo¿liwo¶æ gdzie dwoje walcz±cych nigdy nie by³oby siê w stanie pokonaæ.
-Dostêpne profesje:
*Czarodziej(Kolcza zbroja, ¿elazny miecz, diaxowy kostur)
*Tarczownik(¯elazna zbroja, ¿elazny miecz, tarcza generuj±ca armora)
*Berserker(¯elazna zbroja, ¿elazny miecz, ¿elazny topór)
*£ucznik(¿elazna zbroja, ³uk z nieskoñczono¶ci±, ¿elazny miecz, strza³a)
-Prze³±czniki na arenie:
*G³ównie generuj± efekty i daj± buffy. Ale nie tylko
*Jeden z nich karmi. Jest to jedyna forma jedzenia na arenie.
-Eq arenowe:
*Jest niezniszczalne
*Nie wolno go u¿ywaæ poza aren±
-Wyj¶cie z areny:
*Jedyna droga to ¶mieræ :P
-Nagrody z areny:
*Pojawi³y siê ju¿ ich opisy na forum.
*S± g³ównie pvp. Maj± wiêc ostro¶æ i odrzut.
*Co tydzieñ wybierany jest Champion który dostaje fragment setu
-Naliczanie wyniku:
*Licz± siê g³ownie kille i asysty. Chowaj±c siê nic nie zdzia³acie.






Info:
Mimo testów Arena mo¿a byæ bardzo niezbalansowana i ukrywaæ wiele bugów! Dzia³ajcie i wy³apujcie ile siê da, jestem otwarty na sugestie w tej sprawie.

Jeedrzej - 2016-05-20 10:41:42

TJM - Wersja 1.2.1

Bugfixy:
-Dowody z Mrocznych o³tarzy wy¶wietlaj± ju¿ prawid³owe nazwy

Drobne zmiany:
-Zaktualizowano wzmiankê w prawie adminowym odno¶nie nowo¶ci

Kontent - Arena PVP:
-Wej¶cie na arenê aktywuje odporno¶æ 6 na 7 sekund. Ma to na celu wykluczenie sytuacji w której nowo przyby³y zostanie zabity na wej¶ciu.
    *Dodatkowo usuwa to klasowy efekt wojowników odporno¶æ 2. Ma to na celu zrównowa¿enie zaawansowanych klas Mag/Wojownik/Technomag na arenie(W koñcu magowie i technomagowie na tym stopniu nie maj± nic bojowego)
    *Efekty elitarnych klas wojowniczych s± nadal aktywne.
-Przed³u¿ono czas dzia³ania efektów z przycisków do 40s
    *Czas bêdzie balansowany na podstawie waszych opini i testów
-Zboostowano atak berserkera
-Dodano nowe przyciski o nowych dzia³aniach. G³ównie negatywnych
-Zablokowano wy¶wietlanie wiadomo¶ci "hey you cannot do that here" na arenie
-Zablokowano heala na arenie
-Zboostowano obrone tarczownika


Arena wci±¿ potrzebuje balansu i testów. Tak wiêc dajcie jej jeszcze czas zanim ocenicie :)

Jeedrzej - 2016-05-20 16:33:56

TJM - Wersja 1.2.2

Bugfixy:
-Dzia³ka trolla nie blokuje ju¿ przej¶cia przez SD Pajêcza Kopalnia

Drobne zmiany:
-Dodano sety Otch³ani
       *Za ca³± uk³adankê wypada 1 fragment
       *S± to najs³absze sety boskie. Te z ED bêd± lepsze. Mimo to obecnie s± najpotê¿niejsze. I ³atwo siê je farmi.
       *Dodano ich opisy na forum

Wiêksze zmiany - Sety:
-Takie same zbroje na tych samych poziomach generuj± teraz inne atrybuty
*Przyk³adowo ¿elazna zbroja: Elitarny Pancerz Technomaga i ¿elazna zbroja: Pancerz Mrocznego bractwa generuj± podobne atrybuty(Oba s± poziomu elitarnego) z tym ¿e bractwa zwiêksza speed o 12%(technomaga 10) a obra¿enia o 3(technomaga o 3,5). Trzeba siê zdecydowaæ co siê woli podczas farmienia setów.
*Zaktualizowano opisy setów na forum zgodnie ze zmianami.
-Wszystkie bronie z dolmenów maj± teraz enchanty Pogromca Nieumar³ych
-Niemal wszystkie topory maj± enchant ostro¶æ(W koñcu u¿ywa ich siê w drugiej rêce zazwyczaj)
    *Wyj±teki to niektóre topory z GW oraz Topór nienawi¶ci z dolmenów
-Zmieniono enchant odrzut w broniach Championa Areny na Zaklêty p³omieñ. Jest on bardziej przydatny w pvp.

Kontent - Arena PVP:
-Codziennie 3 najlepsze osoby na arenie dostaj± odpowiedno 1000/750/500 $
*Zaczynamy od przysz³ego tygodnia
-Znerfiono armora tarczownika
*Powraca do warto¶ci z przed dzisiejszego dnia
-Zast±piono przycisk opó¼nionej ¶mierci przyciskiem opó¼nionej trucizny
*¦mierci by³ zbyt potê¿ny dla magów.
-Nie mo¿na ju¿ otwieraæ drzwi w domkach na arenie. S± otwarte na sta³e

Jeedrzej - 2016-09-05 08:39:30

TJM - Wersja 1.2.3

Bugfixy:
-Zablokowano komendy które omija³y blokadê na GD,SD i o³tarzach
-Zablokowano u¿ywanie owoców chorusu na o³tarzach i dungeonach

Drobne zmiany:
-Zboostowano zarobek z ³owcy potworów z zombie o jakie¶ 20%
    *Zombie nadal jest du¿o mniej warty ni¿ inne potwory bo ³atwo siê go farmi
-Zaktualizowano wersjê gry na 1.10
-Zaktualizowano czê¶æ pluginów

Kontent - Arena PVP:
-Usuniêto komnatê po¶redni±, bo powodowa³a ona mo¿liwo¶æ wnoszenia na arene setów i eq
    *Teraz pojawiamy siê bezpo¶rednio na arenie.
    *Przed³u¿ono efekt nie¶miertelno¶ci z 7s do 10s
-Zboostowano obronê tarczownika o 1
-Znerfiono obronê czarodzieja o 2
-Znerfiono atak berserkera o 2
-Zablokowano komendy omijaj±ce ochrone regionu

Jeedrzej - 2016-09-06 19:01:43

TJM - Wersja 1.2.4

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Zablokowano Siedzibê Rady. Teraz tylko radni moga tam wchodziæ.
-Dodano mapê Zjednoczonych Sektorów, w siedzibie rady.

Kontent - Solo dungeony:
-Wej¶cie do SD automatycznie wy³±cza fly

Kontent - Arena Championów:
-Dodano kilka usprawnieñ w celu zmniejszenia laga na arenie
-Dodano magmê dooko³a jeziorka lawy
-Za³atano du¿± czê¶æ kopalni dooko³a areny w celu wykluczenia jumpowania poza arene
-Wej¶cie na arenê automatycznie wy³±cza fly

Kontent - Mroczne o³tarze:
-Otch³añ coraz bardziej wdziera siê w nasz ¶wiat i ko³o mrocznych o³tarzy pojawi³y siê drzewa horusów.
*obszar o³tarza zosta³ powiêkszony oby obj±æ nowe ro¶liny
-Zablokowano zaklêcie /world na o³tarzach
-Dolmen od teraz co 10s wy³±cza fly WSZYSTKIM graczom na serwerze.

Jeedrzej - 2016-09-08 08:37:22

TJM - Wersja 1.2.5


Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Dodano mapy w siedzibie rady.
-Dodano d¼wignie w siedzibie rady z transferem pieniêdzy.
-Przebudowê graficzn± rady pozostawiam Lyokoherosowi który buduje znacznie ³adniej ode mnie.
-Zabrano zarz±dcom /invsee, ale przywrócono /fly
-/fly ponownie jest zabronione na fabu³ach
-Dodano d¼wignie fly w Gildii magów.
*U¿ycie jej jest równoznaczne z wykupieniem fly za punkty. Jak siê raz u¿yje to tego samego dnia mo¿na u¿ywaæ dowoln± ilo¶æ razy. Admin uzna to za jedno kupno.
-Dodano królika do my¶liwego (jobs)
-Usprawniono worth

Jeedrzej - 2016-09-11 21:00:27

TJM - Wersja 1.2.6

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Dodano do siedziby rady mapy wszystkich odblokowanych lokacji
-Zarz±dcy nie s± ju¿ odporni na kicka
-Od teraz ka¿da osoba która zdoby³a tytu³ zaawansowany otrzymuje maila od gildii zabójców, z zaproszeniem do do³±czenia
*Mail jest identyczny jak ten który zosta³ rozes³any tu¿ po powstaniu gildii
*Osoby które otrzyma³y tego maila wcze¶niej, nie otrzymaj± go
-Powsta³o nowe morze... (Tak. Nudzi³o mi siê).
* W sumie nawet dwa

Zmiana w bossach:
-Od teraz g³ównym atakiem wiêkszo¶ci bossów s± mikstury szkody. Wci±¿ tak jak poprzednio celem jest tank, jednak teraz wszyscy dooko³a odnosz± obra¿enia
-Ma to "zachêciæ" wszystkich do zdobywania lepszych zbroi. Nie tylko tanka
-G³ównym celem jest fakt ¿e mikstury nie niszcz± zbroi, gdy¿ coraz silniejsze bossy powodowa³y coraz szybsze jej uszkodzenia.
-Boss wci±¿ mo¿e biæ mieczem, ale atak ten zawsze bêdzie zadawa³ stosunkowo ma³o(Aby nie psuæ szybko zbroi)
*Mobki nadal niszcz± zbrojê tak samo

Jeedrzej - 2016-09-14 11:44:09

TJM - Wersja 1.2.7

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Dodano kolejn± czê¶æ nowego morza XD
-Forum rady zosta³o zablokowane wy³±cznie dla radnych
*Przeniesiono czê¶æ w±tków z Forum Rady do Centrum
-Usuniêto posty na forum które by³y przedawnione lub wymar³e

Jeedrzej - 2016-09-15 12:19:45

TJM - Wersja 1.2.8

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Pradawny Mag w GD Komnaty Zapomnianej Magii ponownie lata zamiast staæ w miejscu. Dodatkowo rzuca miksturami krzywdy.
-Dodano kolejne morze
-Zaktualizowano mapy w Siedzibie Rady
*Zostan± podjête prace nad "unaturalnieniem" linii brzegowej
-Rozpoczêto przygotowania do dodania testerów

Kontent - Arena Championów:
-Armor czarodzieja zosta³ znerfiony o 66%
*Powoduje to ¿e przypadkowe obra¿enia od fireballi które sam sobie zadaje rani± go bardzo mocno.
-Dodano wej¶cie na widownie
-Zatkano kolejne dziury dooko³a areny w celu unikniêcia "Wall jumpingu"
*Proces ten bêdzie kontynuowany je¿eli nadal magowie bêd± l±dowaæ w ¶cianach

Jeedrzej - 2016-09-16 11:31:44

TJM - Wersja 1.2.9

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Zmieniono nazwê seta "Zbroja Krasnoludów" na "Zbroja Gwardzisty"
-Dodano lokalizacje O³tarzy na spawnie (Na przeciwko teleportów do SD)
-Dopracowano linie brzegow± lodowca
-Zamieniono dwie pustynie obok lodowca na pustynie lodowe
-Dopracowano i ostatecznie dodano testerów

Kontent - Gildia Zabójców:
-Teraz gracze otrzymuj± listê postaci do zabicia co poniedzia³ek. Mo¿na je zabijaæ w dowolnej kolejno¶ci
*Ma to na celu wykluczyæ sytuacje w której dana osoba tego dnia nie wbi³a
*Nowy system startuje w najbli¿szy poniedzia³ek.
-Zalecam robiæ screenshoty jak mordujecie bo czasem nie patrze na chat...

Jeedrzej - 2016-09-19 09:40:57

TJM - Wersja 1.2.10

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Dodano kolejne morze...
-Dodano w Siedzibie Rady Sektorów mapê Devinesu - Kontynentu wschodniego.
*Mapa bêdzie aktualizowana póki nie zostanie ukoñczona
*Czê¶æ mapy odblokuj± dopiero przysz³e fabu³y.
-Zmieniono Pó³noc Lodowca na mrozn±

-Dodano kolejne morze... Dotar³o ju¿ do wielkich bagien
*Stra¿nica pó³nocna zosta³a poch³oniêta przez wodê, zgodnie z ¿yczeniem zarz±dcy

-I kolejne morze...

-Dodano dwa nowe SD. S± obecnie dopiero testowane i otrzymacie do nich dostêp w przysz³ych updatach.
-Usprawniono testerów

Jeedrzej - 2016-09-23 14:29:18

TJM - Wersja 1.2.11

Bugfixy:
-Technobot jest ju¿ teraz odporny na odrzut

Drobne zmiany:
-Dodano kolejne morze
*Morze otoczy³o Now± smokoniê i dotar³o ju¿ do Mrocznej puszczy
-Dodano na spawnie guzik koñca serwera
*NIE DOTYKAÆ
-Przebudowano plac przed Siedzib± Rady
-I kolejne morze
*Zmieni³o zdanie i idzie teraz od po³udnia na zachód. Totar³o ju¿ do IE

Jeedrzej - 2016-09-26 11:27:28

TJM - Wersja 1.2.12

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Mapa serwera jest ju¿ widoczna dla wszystkich
-W siedzibie rady dodano mapê Nowej Smokoni (W smoczej Pie¶ni równie¿)
-Utworzono nowe forum "Kontent" w któym bêdzie gromadzona ca³a grywalna czê¶æ serwera
-Przemieszczono/Usuniêto ró¿ne budowle w Mie¶cie g³ównym w celu przygotowania do przebudowy
*Zaktualizowano przy okazji mapê.

Kanion Furii:
-Dodano teleport do nowego dungeonu (tam gdzie wszystkie)
-Usprawniono komnaty w Kanionie Furii
-Pomniejszono rozmiar magmików
-Dopracowano nieco graficznie Kanion Furii
*Bêdzie on nadal ulepszany w tej kwestii
-Zwiêkszono odporno¶æ i hp £owcy Smoków
-Dodano Kanion Furii do Poszukiwaczy przygód (na niedziele)
-Dodano opis dungeonu na forum

Balans:
-Od teraz druid nie kupuje mikstur ¿ycia 3/4 tlyko strza³y ¿ycia 3/4. I nie 64 a 32.
*Zmiana wychodzi z za³o¿enia ze leczenie aoe ma byæ s³absze a single target mocniejsze.
*Dodatkowo podczas leczenia tanka nie leczy siê w ten sposób ju¿ bossa
-£owca mo¿e teraz kupowaæ strza³y narzucaj±ce trucizne 3 na 7s
-Paladyn traci fireballa

Jobs:
-Dodano nowy zawód: £owca Umar³ych
*P³ac± w nim za zabijanie szkieletów, zombie. Dodam te¿ czarne szkielety.
-£owca potworów zarabia teraz na zabijaniu: Creeperów, paj±ków, shulkerów, blazów, magmików i guardianów

Jeedrzej - 2016-09-26 20:26:21

TJM - Wersja 1.3.0 - Powrót do Krasnoludzkich Gór

Kontent - Krasnoludzkie Góry:

Tak jak obiecywa³em, wraz z minifabu³ami bêdê updatowa³ i odnawia³ poszczególne lokacje. Pierwszymi s± KG. Mam nadzieje ¿e wam siê spodoba. Zatem... do dzie³a!

Czy jeste¶cie gotowi powróciæ do Królestwa Krasnoludów?
Minê³o 10 lat od pamiêtnej wojny domowej i kraj powoli z powrotem podnosi siê na nogi. Nie mo¿na jednak powiedzieæ aby odbywa³o siê to bez problemów. Nasi sojusznicy wci±¿ potrzebuj± pomocy... Czy podejmiecie wyzwanie i ruszycie jej udzieliæ?

Minifabu³a - Ch³ód Krasnoludzkich Gór
Lodowiec dotar³ w ten region, zamieniaj±c go w skute lodem strome szczyty. Krasnoludom trudno przyzywczaja siê do nowo¶ci, a przecie¿ nadal ci±¿y nad nimi pamiêæ o wojnie domowej. Wiêkszo¶æ wiêc nie jest zadowolona z obecnego stanu rzeczy, choæ znajd± siê i tacy którzy wyci±gneli z tego korzy¶ci. W ka¿dym razie Arcymistrz Thorgrim zachorowa³ i bez pomocy wys³anych przez arcymaga natchnionych, trudno mu bêdzie zaj±æ siê wszystkimi obowi±zkami...

*Minifabu³± klasycznie wymaga 4 osób, które wcze¶niej ukoñczy³y poprzednie minifabu³y.

Nowe Solo dungeony, oferuj±ce wspania³e nagrody!

1)Wichrowy Szczyt:
Niegdy¶ na tej górze znajdowa³a siê krasnoludzka wioska. Po nadej¶ciu zlodowacenia jednak, nieprzychylne wiatry zamieni³y szczyt w najzimniejsze miejsce w ca³ych górach. Mieszkañcy jednak nie zamierzali daæ tak ³atwo za wygran± i to chyba by³ ich b³±d...

2)Sala Próby:
Magowie Runów stworzyli to miejsce dla przysz³ych krasnoludzkich wojownikow, aby ci mieli mo¿liwo¶æ dopracowania swoich zdolno¶ci przed niezwykle trudnym przecie¿, egzaminem na gwardzistê. Niestety... runiczne atronahy wyrwa³y siê w koñcu spod kontroli...




Special Activity - Survival Game
Tak jak obieca³em na ka¿d± lokacjê z poza ZS bêdzie przypadaæ jedno special activity. (Np Nowa smokonia - Arena PVP). W KG jest to... Survival Game.

Co¶ siê przebudzi³o w staro¿ytnych ruinach krasnoludzkiego miasta Daveri-Dun.
I nie chce ponownie usn±æ. Przywódca Gwardzistów Orik podj±³ siê zadania dopilnowania aby ów istota nie uciek³a z ruin. Nie jest to jednak rozwi±zanie... lecz ¿aden z jego krasnoludów nie prze¿yje w tak nieprzyjaznych podziemiach.

Orik nagrodzi ka¿dego kto ów stwora zabije.
Podejmijcie wiêc wyzwanie ruin Daveri-Dun! Uwa¿ajcie jednak... w tych podziemiach nie tylko umarli stanowi± zagro¿enie...

Mróz!
Zmagacie siê z zimnem! Ruiny ju¿ dawno skute zosta³y lodem. Pilnujcie aby odpowiednio du¿y ogieñ chroni³ was przed potêg± ch³odu.

G³ód!
Trudno zdobyæ po¿ywienie w podziemiach. Ale nie macie wyj¶cia. Bez jedzenia na pewno zginiecie i do³±czycie do powstaj±cej armii.

Mrok!
Mroczne si³y, od wieków u¶pione w krasnoludzkim mie¶cie powoli siê budz±. S± równie¿ siadomwe waszej obecno¶ci. Chwyæcie za miecz i nie pozwólcie siê im pokonaæ!


Systemowo:
-S± dwa sposoby dotarcia do ruin. Pieszo albo warpem (SG). Ca³o¶æ znajduje siê na pó³nocy Krasnoludzkich gór.
-Nagrodami s± kilofy. Lepsze ni¿ by¶cie mogli scraftowaæ(Setowe. Zaawansowany, elitarny lub legendarny).
-Istniej± trzy obozy w ruinach, w których mo¿ecie rozpocz±æ. Wybranie jednego blokuje dostêp do innych.
-W ka¿dym obozie jest piec do ktorego nale¿y dok³adaæ drewno aby nie zamarzn±æ.
-W podziemiach s± 3 specyficzne miejsca: Lodowy las gdzie wypada dewno, pola grzybowe gdzie wypada jedzenie i ruiny miasta gdzie wypada zelazo.
-Activity ma 4 rundy. W ka¿dej rundzie pojawiaj± siê coraz silniejsze mobki. Na koñcu jest boss.
-Przyzywane mobki znajd± was w ca³ym podziemiu. Nie schowacie siê.
-Z bossa wypada item za który kupujecie nagrody.
-W ka¿dej chwili kto¶ mo¿e do was do³±czyæ.
-Activity jest przewidziane na 2-4 osób(mo¿na jednak wiêcej lub mniej. Ale jest to niezalecane.)
-Wej¶cie do ruin czy¶ci wam eq i leczy. Oraz blokuje wiêkszo¶æ komend. Zatem ¿adna klasa wam nie pomo¿e.





Pozosta³e zmiany:
-Krasnoludzkie góry zosta³y dopracowane graficznie:
*Pojawi³o siê morze które je otacza, tak jak to by³o wg fabu³y.
*Dopracowano ¶nieg.
*Dolina krasnoludzkich królów otrzyma³a nieco cieplejszy wygl±d... wynika to z  fatku i¿ jest os³oniêta przed wichrami.
-Na ca³ym terenie KG pojawiaj± siê teraz niedzwiedzie polarne.
*Ich najwiêksza populacja znajduje siê w dolinie krasnoludzkich Królów.
-Dodano ponownie NPC do KG
*Nie za wiele aby nie by³o lagów
-Odnowiono populacje "wie¶niaków"



Rzeczy których nie uda³o siê zrealizowaæ:
-Dopracowanie miast Tumunzahar i Farthen-Dur. Niestety jest to sprawa piotra
-Domki w Tumunzaharze dla graczy-krasnoludów. Ponownie, sprawa piotra.

Jeedrzej - 2016-09-27 19:16:23

TJM - wersja 1.3.1

Kontent: Gildia £owców Potworów oraz Wierzchowce!

Te dwie rzeczy s± ze sob± nierozerwalnie powi±zane. Ale po kolei:

Wierzchowce:
Od teraz ka¿dy mo¿e posiadaæ w³asnego wierzchowca! Ale ie takiego zwyk³ego jak np koñ ale dowolnego, ze specjalnymi mo¿liwo¶ciami. Po kolei wiêc...

Zaklêcia:
-/npc select <nazwa wierzchowca> - wybiera twojego wierzchowca. Mo¿esz wybrac wy³±cznie w³asnego.
-/npc spawn - Przywo³uje wybranego wierzchowca o ile ten zosta³ zabity lub odwo³any
-/npc despawn - Odwo³uje wierchowca. Przydatne gdy kto¶ ci go ukradnie i u¿ywa ;)
-/npc tphere - Teleportuje wierzchowca do ciebie o ile ten ¿yje i nie jest odwo³any

Atrybuty wierzchowca:
a)Typ - opis ni¿ej
b)Prêdko¶æ. Domy¶lnie 0.8 . Mo¿na podbiæ do 1.5
c)Nazwa wierzchowca - Co mu wy¶wietla nad g³ow±
d)Zdolno¶æ p³ywania wierzchowca - czy p³ywa czy tonie
e)Ilo¶æ hp wierzchowca - Jak szybko ginie. Zale¿na od typu.
f)Wielko¶æ wierzchowca - Ile kratek zajmuje. Zale¿na od typu.

Typ wierzchowców:
A)Koñ Bojowy:
-Dostêpny domy¶lnie
-¦rednia ilo¶æ hp
-¦rednia wielko¶æ

B)Niedzwiedz Bojowy:
-Dostêpny poprzez ukoñczenie minifabu³y "Ch³ód Krasnoludzkich Gór"
-Du¿a ilo¶æ hp
-Du¿a wielko¶æ

C)Onyxon:
-Dostêpny poprzez ukoñczenie 4 czê¶æi minifabu³y
-Bardzo ma³± ilo¶æ hp
-Ma³a wielko¶æ
-Zdolno¶æ wspinania siê na ¶ciany

D)Technobot:
-Dostêpny poprzez ukoñczenie 5 czê¶ci minifabu³y
-Du¿a ilo¶æ hp
-Du¿a wielko¶æ

E)Wilk Bojowy:
-Dostêpny poprzez zdobycie klasy elitarnej
-Ma³± ilo¶æ HP
-Ma³a wielko¶æ

D)¦ywio³ak Ognia:
-Dostêpny poprzez ukoñczenie 6 czê¶ci minifabu³y
-Ma³a ilo¶æ hp
-Ma³a wielko¶æ
-Zdolno¶æ latania

E)Szkieletowy Koñ:
-Dostêpny poprzez zdobycie klasy zaawansowanej
-¦rednia ilo¶æ hp
-¦rednia Wielko¶æ

F)Whiter:
-Dostêpny przez ?
-bardzo du¿a wielko¶æ
-Bardzo du¿a liczba hp
-Zdolno¶æ latania

Zdobycie wierzchowca:
Aby w ogóle móc posiadaæ wierzchowca nale¿y udaæ siê do przywo³ywacza w Mie¶cie g³ównym i odprawiæ "Rytua³ Przywi±zania", dziêki czemu magiczny wierzchowiec nas zapamiêta. Kosztuje to "skromne" 35k
Domy¶lnie wierzchowiec to koñ.

Ulepszanie wierzchowca: Opis w Gildii £owców potworów



Gildia ³owców potworów:
£owcy Potworów przybyli do ZS i staj± siê trzeci± gildi± zadaniow±! Codziennie zlecaj± 2 bossy do zabicia i oferuj± za to nagrody!

Nowe Bossy!
-Na ca³ej mapie zosta³y pododawane bossy lokacji. Po 2 na takow± lokacjê. Czasem wypadaj± z nich przedmioty kolekcjonerskie. Te itemy zasadniczo do niczego nie s³u¿± (chocia¿ zdobycie wszystkich i powieszenie ich w domu to niez³y wyczyn), ale trzeba je przynie¶æ aby wykonaæ questy ³owców potworów.
-Poziom bossów jest mniej wiêcej elitarny
-Ka¿dy boss respi siê co mniej wiêcej minutê. Ale niektóre tylko w nocy.
-Zadaniem jest je znale¼æ i zabiæ. Powodzenia :P
*£owcy maj± placówkê tam gdzie innne gildie zadaniowe

Zadania gildii:

Poniedzia³ek - Centrum:
-Seryjny Zabójca
-Zagubiony Onyxon

Wtorek - Wielkie Bagna:
-Bagienna Wiedzma
-Zmutowany Chramadak

¦roda - Zachód:
-Anomalia Magiczna
-Przywo³any Demon

Czwartek - Mroczna Puszcza:
-Zepsuty Technobot
-Królowa Onyxonów

Pi±tek - Okrêg Je¿ogradzki:
-Upad³y Paladyn
-Przewodnik Stada

Sobota - Lodowiec:
-W³adca Mrozu
-Relikt Przesz³o¶ci

Niedziela - KG:
-Postrach Doliny
-Runiczny Atronah


Za ka¿de przyniesione trofeum jest 1pkt.

Nagrody:
-Talon na karmienie wierzchowca - Zwiêksza prêdko¶æ porusznaia siê wierzchowca o 0.1 - 3/4/5/6/7/8/9 pkt
-Talon na nauke p³ywania - Uczy wierzchowca p³ywaæ - 10pkt
-Talon na zmiane imienia - Zmienia nick wierzchowca - 10pkt
-Talon na przemiane - Zmienia typ wierzchowca - 10pkt
*Co tydzieñ najlepszy ³owca otrzymuje dodatkowe talony!

Jeedrzej - 2016-09-28 12:39:13

TJM - Wersja 1.3.2

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Przed³u¿ono czas w ruinach Daveri dun miêdzy przywo³aniem bossa a teleportem (bardziej ju¿ siê nie da)
-Dodano ostatnie morza. Tym razem otoczy³y Zachód i Mroczn± puszczê.
*Mapa w siedzibie rady zosta³a ostatecznie zaktualizowana. Jest chyba done.
*Pó³nocno zachodni pó³wysep zostanie u¿yty w jednej z fabu³. Na razie nie ma tam nic
-Zaktualizowano wiele postów na forum

Jeedrzej - 2016-09-29 10:13:34

TJM - Wersja 1.3.3

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Zmieniono Przywódce stada na kaistlanckiego Rycerza
*Przywódcê stada da³o siê oswajaæ
-W SD pajêcza kopalnia dropi teraz krasnoludzka tarcza a nie kilof

Jeedrzej - 2017-11-16 14:27:17

TJM - Wersja 1.3.3

Bugfixy:
-Ju¿ nie pobiera pieniêdzy od losowej osoby gdy kto¶ teleportuje siê do GD Kanion Furii

Drobne zmiany:
-Zmniejszono ilo¶æ Magmików na GD Kanion furii
-Zmieniono sposób wypadania eq z GD. Od teraz zawsze jakie¶ wypada, z tym ¿e na lepsze jest mniejsza szansa(75% zaawansowane/elitarne i 25% elitarne/boskie). Ma to na celu zachêciæ graczy do chodzenia w lepszym eq, zamiast gromadzenia go.

Przebudowa granic krain:
-Przesuniêto granice tak aby krainy by³y mniej wiêcej równe.
*Niektóre krainy by³y tak wielkie i¿ ciê¿kie by³o rozmieszczenie w nich kontentu. Inne z kolei, nie mie¶ci³y w ogóle obiektów. Z tym ¿e nadal Lodowiec jest najwiêkszy a zachód najmniejszy, proporcje siê po prostu nieco zmieni³y.

Krainy kiedy¶:
https://i.imgur.com/4bufn9M.png

Krainy teraz:
https://i.imgur.com/m9WyW3Q.png
-Powiêkszono IE i NS.
-Zmniejszono Lodowiec bagna puszcze i okrêg.
-Dodano wymar³± czê¶æ lodowca. Zostanie wykorzystana pozniej.


Elitarne dungeony:
-Dodano pierwszy elitarny dungeon(pierwszy GD).
-2 bossy. Ma³o dodatkowych mobków po drodze.
-Bossy o wiele silniejsze i wymagaj± taktyk.
-Lepszy drop
-Wy³±cznie dla klas elitarnych

Jeedrzej - 2017-11-20 17:54:19

TJM - Wersja 1.3.4

Update Gildii Magów:

Arcymag Jeedrzej zdecydowa³ i¿ Natchnieni powinni zaj±æ siê czym¶ innym ni¿ miksturami i zaklêciami. W koñcu z tym dadz± sobie rade ludzie. Zamiast tego, postanowi³ wysy³aæ swoich magów do walki z innymi problemami.

#OdAdmina
Uzna³êm i¿ questy z gildii magów s± strasznie farmerskie i nudne. Dlatego zupe³nie je przebudowa³em aby by³ z nich jaki¶ fun. Oczywi¶cie prêdko siê znudz±, lecz przynajmniej nie bêdzie ju¿ stania przy statywach i craftowania 30 potek.

G³ównym celem Gildii Magów jest zdobywanie wiedzy, oraz rozpowszechnianie magii w ZS. Tego te¿ bêd± dotyczyæ nowe misje.

Zdobywanie wiedzy:
Ruiny Pradawnych s± najwa¿niejszym ¼ród³em sztuk magicznych, dlatego arcymag chcia³by aby¶cie codziennie zbadali jedne ruiny i przynie¶li z nich relikt do badañ:

Poniedzia³ek - Ruiny Shateri:
MIejsce to prawdopodobnie by³o swego rodzaju karczm±. Ale co siê w nim dok³adnie wydarzy³o...?

Wtorek - Ruiny Daritii:
Wygl±daj± na pozosta³o¶ci po bli¿ej nieokre¶lonym garnizonie albo noclegowni. Ale czy na pewno...?

¦roda - Ruiny Tarveni:
NIegdy¶ pracowali tam pradawni biurokraci. Niewiele jednak zosta³o z ich zapisków.

Czwartek - Ruiny Manaves:
Jakis rodzaj ¶wi±tyni. Ale ku czci którego boga?

Pi±tek - Ruiny Tharerin:
Przypominaj± pomieszczenia rytualne. Tylko po co one pradawnym...?

Sobota - Ruiny Ternire:
Najwidoczniej tam kiedy¶ mówcy wyg³aszali swoje kazania. I jak siê to dla nich skoñczy³o?

Niedziela - WOLNE


Rozpowszechnianie wiedzy:
Placówki gildii s³u¿± ca³ym sektorom. Niestety pracuj±cy w nich magowie czasem maj± powa¿ne problemy i pomoc natchnionych bardzo by im siê przyda³a. Arcymag chcia³by aby¶cie codziennie odwiedzili jedn± z placówek i odebrali raport:

Poniedzia³ek - Zachód:
W tornhallu Magowie pracuj± nad teleportacj±. Z tego powodu do¶æ ciêzko siê z nimi skontaktowaæ...

Wtorek - Centrum:
Czarodzieje w Mie¶cie G³ównym zajmuj± siê zazwyczaj zbieraniem ksi±¿ek. Niestety czêsto zupe³nie poch³ania ich czytanie...

¦roda - Lodowiec:
Magowie z Kartaginy wykorzystuj± ¶rodowisko do badañ nad ch³odem i zimnem. Chyba jednak tym razem przesadzili...

Czwartek - Okrêg Je¿ogradzki:
Czarodzieje z Meridionu maj± sta³e problemu z ruinami pod miastem. NIeumarli zawsze przeszkadzaj± w pracy.

Pi±tek - Wielkie Bagna:
Magowie z Senelaweri wykorzystuj± ruiny pradawnych jako bazê badawcz±. Ma to pewne konsekwencje...

Sobota - Mroczna Puszcza:
Czarodzieji z Bellumi bez przerwy zalewa woda z pobliskich bagien. Trudno im siê z tym uporaæ.

Niedziela - WOLNE


W skrócie. Codziennie 1 relikt i 1 raport. Jak w GW. Powodzenia!

PS Teleporty s± w GM tam gdzie by³ targ. I tak nikt go nie u¿ywa³ XD

Jeedrzej - 2017-11-22 13:54:22

TJM - Wersja 1.3.5

Bugfixy:
-Usuniêto ciernie mobkom z ED
-Dopracowano questy w gildii magów. Teraz lokacje blokuj± pewne rzeczy (Np owoce chorusu)

Drobne zmiany:
-Dopracowano Imperium Elfickie(Posadzono oko³o 1000 drzew)
-Dodano NPC do gildii zabójców. Enjoy dark climat :P
-Dopracowano Okrêg Je¿ogradzki(Dodano kilka wysp na morzu)
-Dopracowano wygl±d gildii wojowników(Bêdzie jeszcze ulepszany)
-Dodano smoka lataj±cego nad Smocz± Pie¶ni±
-Od teraz elitarne klasy magiczne(magowie) równie¿ przy spawnie otrzymuj± rasowe efekty(Jest p³yta w miejscu w ktorym siê respi±). Dziêki temu nie musz± zawsze po ¶mierci siê tepaæ do miasta g³ównego
-Od teraz zarz±dcy nie mog± ju¿ przenosiæ miast. Powód jest czysto fabularny - trudno wyja¶niæ jak w miesi±c przeniesiono ca³e miasto. (Dlatego polecam budowaæ swoje miasto z rozwag± i precyzj± :P )

Jeedrzej - 2017-12-05 21:23:28

TJM - Wersja 1.4.0 - Natura Wielkich Bagien

Kontent - Wielkie Bagna:

Wraz z kolejn± minifabu³±, updatuje nastêpne lokacje. Czas na Wielkie bagna. Licze i¿ wam siê spodoba. Do dzie³a!

Nie lekcewa¿cie mocy drzemi±cej w Wielkich Bagnach...
Wielokrotnie bywali¶cie na ich terenach, czy to odwiedzaj± trolla, czy odbieraj±c nagrody od gildii zadaniowych. Lecz czy kiedykolwiek naprawdê spróbowali¶cie poznaæ i zrozumieæ ów lokacjê? Ma ona swoje problemy, swoje tajemnice... Podejmijcie wyzwanie i postarajcie sie je odkryæ!


Minifabu³a - Dary Wielkich Bagien
Na ów niezbyt zaludniony sektor spad³a zaraza, sprawiaj±c i¿ wszelkie uprawiane ro¶liny gnij± i umieraj±. Dla ¶rednio zamo¿nych mieszkañców, jest to wielki problem, na szczê¶cie pewien alchemik zamierza go rozwi±zaæ! Niestety... jak zawsze bez pomocy arcymaga i dru¿yny natchnionych niewiele z tego wyjdzie.

*Minifabu³± klasycznie wymaga 4 osób, które wcze¶niej ukoñczy³y poprzednie minifabu³y.


Wprowadzenie lokacji fabularnych:
Ciê¿ko za po¶rednictwem MC dok³adnie odwzorowaæ lore naszego serwera. W koñcu gra nie wspiera wielu rzeczy które wg fabu³y powinny istnieæ. Pomys³ Fabularnych lokacji, stara siê naprawiæ ów problem.
Czym zatem s± te miejsca? Lokacjami specjalnie dostosowanymi do lore, takimi których MC sam nie zdo³a³ wygenerowaæ. S± one przerobione graficznie, respi± specjalne mobki i ogólnie staraj± siê oddaæ pe³n± fabularno¶æ serwera. Oto kilka przyk³adów:

-Las Gholi - Podziemny las na bagnach. Wystêpuj± tam Onyxony. ¯adne inne mobki prócz paj±ków i wied¼m nie mog± siê respiæ.
-Klify Straceñców - Lodowe klify w KG. Wisz± nad przepa¶ci±. Pojawiaj± siê tam lodowe upiory a respi± wy³±cznie nieumarli.

Fabularne lokacje bêd± kolejno dodawane w ró¿nych krainach a¿ osi±gniemy niez³± zgodno¶æ fabularn±.


Dodanie Odkrywców:
Do zjednoczonych sektorów zawita³a nowa gildia zadaniowa!
Admin ogólnie zauwa¿y³ problem naprawiania armora podczas dungeonu/fabu³y, dlatego doda³ opcjê rozwi±zuj±c± go. Odkrywcy zlecaj± questy zwi±zane z Strefami fabularnymi, a dok³adniej, z mobkami w nich siê respi±cymi. Z ka¿dego mobka w strefie ma szansê polecieæ specjalna potka. Jest to mikstura du¿o lepsza ni¿ te bazowo dostêpne w grze, mo¿na j± wykorzystaæ na fabu³ach czy innnych. Ale Odkrywcy p³ac± 10 buteleczek z expem za ka¿d± takow± potkê.
*Brak bezpo¶rednich zadañ czy limitów. Po prostu przynosicie ile chcecie potek ze stref fabularnych.
*Rzucaj±c buteleczki z expem naprawiacie sety
*Klasycznie skrzynki obok poszukiwaczy przygód


Wprowadzenie nowego sklepu:
Po wykonanej minifabule, Hanwel nie obawiaj±c siê ju¿ zarazy, zaj±³ siê przygotowywaniem mikstur. Sprzedaje je od eraz w swojej pracowni. Serdecznie zaprasza do zakupów :P


Bugfixy:
-Naprawiono fakt ¿e niektóre mroczne o³tarze dropi³y itemy bez mendinga

Jeedrzej - 2018-05-16 11:34:15

TJM - Wersja 1.4.1

Gildie:
-Usuniêto system punktów gildii.
-Od teraz za ka¿dego questa otrzymujecie 300$ oraz 1 pkt reputcji. Punktów reputacji NIE DA SIÊ wydawaæ. Oznaczaj± one jedynie ile wykonali¶cie questów i odblokowuj± nagrody.
-Nagrody z gildii kupujecie teraz za $ a nie za punkty.
-Dodano do ka¿dej z gildii salê nagród gdzie mo¿ecie kupiæ nagrody(o ile macie je odblkowoane). Nie potrzeba ju¿ do tego admina.
-Zaktualizowano ceny nagród z gildii.

GD oraz ED:
-Od teraz nie trzeba czekaæ a¿ admin aktywuje kolejn± salê z mobkami, s± bowiem przyciski(zostan± pewnie zmienione na p³yty naciskowe) które je uruchamiaj±. Boss jednak pojawi siê dopiero jak zgin± wszystkie mobki we wszystkich salach.
-W ten sposób admin mo¿e przechodziæ dungeony wraz z wami. Przynajmniej do bossa XD

Jeedrzej - 2018-06-16 08:05:34

TJM - Wersja 1.4.2

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Bch ju¿ nie zarz±dza gildi± kupców :P

Gildie:
-Zaktualizowano nagrody w gildii magów. Dodano tak¿e nowy kr±g.
-Zaktualizowano nagrody w Gildii WOjowników. Dodano tak¿e nowy poziom
-Zaktualizowano nagrody Gildii Zabójców
-Dodano nagrody gildii kupców
*Od teraz gildia kupców posiada oferty tematyczne z ka¿dego z sektorów
*Oferty te s± nieco dro¿sze ni¿ ich wersje sektorowe(przyk³ad - zak³ad kamieniarski brouvera)
*Ka¿da koleujna minifabu³a odblokowuje nowe oferty

Jeedrzej - 2019-11-11 11:53:52

TJM - Wersja 1.4.3

Bugfixy:


Nowy kontent:
- Dodano 7 nowych Solo Dungeonów:
* Stra¿nica Senelaweri - Podstawowy
* Górski Szlak - Podstawowy
* Zasypana Osada - Podstawowy
* Obóz Bandytów - Zaawansowany
* Zrujnowana Oczyszczalnia - Zaawansowany
* Polana Tajemnic - Zaawansowany
* Kopalnie Rozpaczy - Elitarny

Drobne zmiany:
- Zmieniono kolejno¶æ SD w gildii wojwników.
* Je¿eli ogólna liczna SD jest mniejsza od daty dzisiejszej to odejmujemy od dnia smiesi±ca liczbê SD i mamy nr SD na dzisiaj.
* Je¿eli ogólna liczba SD jest wiêksza od daty dzisiejszej, to dzieñ miesi±ca jest nr SD na dzisiaj.

Gildie:
-Zaktualizowano pracê w gildii kupców. Od teraz gildia zleca codziennie 2 questy: 1 na rezydencje i 1 na lokacjê. Oba s± questami eksploracyjnymi, tzn nie ma w nich walki. Wiêcej informacji na stronie gildii:http://www.tjm.pun.pl/viewtopic.php?pid=2309#p2309

Jeedrzej - 2019-11-12 11:17:38

TJM - Wersja 1.4.4

Bugfixy:
- Usuniêto ciernie z dungeonu Kanion Furii (po raz kolejny mam wrazenie)
- Naprawiono niespawnuj±ce siê moby w SD Stra¿nica Senelaweri

Drobne zmiany:
- Dodano rytua³ nocy na pierwszym krêgu gildii zabójców.
- Znacznie znerfiono SD Wichrowy Szczyt i Sala Próby
* Wymagane jest przetestowanie.
- Zmieniono nazwê klasy Elitarny_Mag na Elementalista

www.clubpenguin.pun.pl www.jarzebinowka.pun.pl www.winxclub.pun.pl www.mirzec2e.pun.pl www.gsembclan.pun.pl