Jeedrzej - 2016-05-05 05:18:48 |
Enjoy my patch notes: Generalnie wszystkie zmiany i drobne poprawki bêd± umieszczane tutaj.
|
Jeedrzej - 2016-05-05 09:02:51 |
TJM - wersja 1.0.1
Bugfixy: -Wszyscy wojownicy cienia na Le¶nym Dolmenie przywo³uj± ju¿ siê prawid³owo -Boss na le¶nym dolmenie przywo³uje ju¿ siê prawid³owo -Boss na lodowym dolmenie przywo³uje siê ju¿ prawid³owo -Boss na lodowym dolmenie nie daje ju¿ potrójnej szansy na loota -Dopracowano teksty Boga ciemno¶ci. -Naprawiono solo dungeon Serce Lasu. Mo¿na ju¿ go wykonywaæ. -Pousuwano przestarza³e warpy i zast±piono je statkami/przyciskami -Znerfiono odporno¶æ bossa w Sanktuarium Natury. Jednocze¶nie zboostowano jego atak.
Zmiany: -Po odpaleniu Mrocznego O³tarza, nie da siê go opu¶ciæ, a¿ do czasu wy³±czenia go. (Bóg Ciemno¶ci : Walcz albo giñ tchórzu!) -Mennica, Antymag, Garbarnia ju¿ nie dzia³aj±. Zmiana ma na celu ograniczyæ czas pracy ADMINA. -Dodano na spawnie teleporty do wszystkich Solo Dungeonów. Teleportacja kosztuje 50$ -Elitarne klasy nie mog± ju¿ u¿ywaæ specjalnych zdolno¶ci (takich jak rytu³a³ natury, b³ogos³awieñstwo zywio³ów itp) poza elitarn± prac±. Ma to na celu oszczêdzenie czasu admina oraz zrównowa¿enie mo¿liwo¶ci klas. -Od teraz na Group dungeonach mo¿na u¿ywaæ jumpa. Jednak wjumpowanie do adminowych pomieszczeñ nale¿y zg³osiæ. I pod ¿adnym pozorem nie wolno tego faktu wykorzystywaæ(Jak który¶ co¶ naci¶nie to zabije...). -Piorun zosta³ zablokowanyw 4 group dungeonie. Jest to spowodowane zbyt du¿± ingerencj± tej komendy w klimat tamtego miejsca -Dodano nowe sety do Gildii Poszukiwaczy Przygód(Opis setów na forum) -Zboostowano bronie elitarnych klas
Potrzeba wiêcej testerów aby wy³apaæ wszystkie bugi!
Wkrótce kolejne patch noty :)
|
Jeedrzej - 2016-05-06 09:43:45 |
TJM - wersja 1.0.2
Bugfixy: -Na ró¿d¿kach s± ju¿ prawid³owe zaklêcia *Domy¶lnie, magom na ró¿d¿ki ustawiony jest /home. Wystarczy poprosiæ o zmianê je¿eli siê chce. -Teleporty do Solo dungeonów dzia³aj± ju¿ prawid³owo -Paj±ki w Sercu lasu maj± ju¿ prawid³owe nazwy
Zmiany: -Usuniêto tytu³ Mistrz Gildii. -Znacz±co zboostowano ³uki(podniesiono enchant wszystkich ³uków setowych o 2) -Wszystkie setowe ró¿d¿ki dodaj± teraz 0 obra¿eñ fizycznych. Nadal jednak posiadaj± atrybuty, zaklêcia i enchanty.
Nadal potrzeba jak najwiêcej testów. Róbcie ile wlezie SD, GD, Dolmenów itp
|
Jeedrzej - 2016-05-07 09:05:11 |
TJM - Wersja 1.0.3
Bugfixy: -Zbalansowano Grobowiec Rhysa XVII -Zbalansowano Komnaty Zpaomnianej Magii
Zmiany: -Dolmeny zosta³y podpisane. Jak wchodzi siê na ich region to wy¶wietlaj± swoj± nazwê.
Wci±¿ potrzeba testerów! Sprawdzajcie czy wszystko dzia³a! :)
|
Jeedrzej - 2016-05-08 11:20:30 |
TJM - Wersja 1.0.4
Bugfixy: -Nekromanta na Wyspie Potêpionych przyzywa ju¿ swoich nieumar³ych prawid³owo -Diaxowe zbroje setowe generuj± ju¿ zwyczajn± warto¶æ armora, zamiast podwojonej. Jako ¿e armor stakuje siê tylko do 20, nie wp³ywa to na obronê zbroi. -Nekromanta na wyspie potêpionych zosta³ nieco dopracowany *Platforma jest ni¿ej i mo¿na biæ go spokojnie z melee *Nie da siê go zrzuciæ z platformy
Zmiany: -Bch zosta³ mistrzem gildii kupców. Gildia kupców ju¿ dzia³a. Mo¿na do³±czaæ. -Przemianowano gildyjne warpy na krótsze nazwy(GW,GM,GK) -Usuniêto warp pradawni. Teleportuje do niego maszyna portal Elka -Druidzi moga teraz stakowaæ potki leczenia -Od teraz zebraniu uk³adanki z dolmenu pozwala stworzyæ fragment setu otch³ani a nie ca³y set. *Set jeszcze nie powsta³ wiêc cierpliwo¶ci -Zwiêkszono szanse lootu itemu setowego z dolmenowego bossa z 10% do 20% (dolmeny s± d³u¿sze w wykonaniu wiêc nagroda czêstsza) -Tarcze generuj± teraz 6 armora. Ma to na celu zlikwidowaæ sytuacje w której na SD magowie byli oneshotowani przez bossa. Jako i¿ armor nie stakuje siê wiêcej ni¿ do 20, zupe³nie nie wp³ywa to na tanków. -Mobki na Wyspie potêpionych zosta³y nieco zboostowane
Next week:
Plan dodatków: 1.Gildia zabójców 2.Arena PVP 3.Kampanie 4.Fabu³a 5.ED 6.Minifabu³y
(Plan zosta³ okre¶lony na podstawie ankiety w¶ród kilku graczy)
W obecnym tygodniu admin bêdzie zajmowa³ siê: -Gildi± Zabójców. Zajmie to pewnie ca³y tydzieñ -Bugfixami -Drobnymi zmianami
|
Jeedrzej - 2016-05-09 07:12:52 |
TJM - Wersja 1.0.5
Bugfixy: -Nekromanta na wyspie potêponych przyzywa ju¿ swoich nieumar³ych prawid³owo
Drobne zmiany: -Gracze moga teraz wy¶wietliæ wszystkie mo¿liwe warpy -Wgrano a nastêpnie usuniêto citizens. Wywo³uje zbyt du¿o problemów. Czekamy na dopracowan± wersjê. -usuniêto opó¼nienia teleportacji oraz czas miêdzy teleportacjami *Jest to spowodowane mo¿liwo¶ci± bugowania SD dziêki opó¼nieniom. -Dodano rzemie¶lników *Dzia³aj± analogicznie jak poszukiwacze przygód i maj± w³asny ranking -Zmiany w GK: *Obni¿ono ilo¶æ wymaganego obrotu pieni±dza w gildii kupców na 1 pkt z 5000$ na 2000$ *Dodano elitarne stoje kupców -Zmiany w GM: *Dodano elitarne szaty, jednocze¶nie obni¿aj±c ich cene w pkt *Dodano kostury gildii, jednocze¶nie obni¿aj±c ich cenê w pkt -Zmiany w GW: *Dodano elitarne zbroje, jednocze¶nie obni¿aj±c ich cenê w pkt *Dodano losow± broñ za punkty
|
Jeedrzej - 2016-05-10 06:16:01 |
TJM - Wersja 1.0.6
Bugfixy: -Zbalansowano moby na Wyspie potêpionych (s± silniejsze) -Zbalansowanie i dopracowanie upad³ej fabryki: *Moby s± silniejsze *Boss dzia³a teraz prawid³owo *Nagroda pojawia siê ju¿ w klasyczny sposób -Przebalansowano jobs aby nie da³o siê nabiæ 100k w pó³ godziny -Przebalansowano SD Jezioro Starszych G³osów. -Dowód ukoñczenia Podziemi studni ma ju¿ prawid³ow± nazwê
Drobne zmiany: -Wy³±czono jumpa w gildiach. Ma to na celu zapobiegniêcie sytuacji w której teleportowano siê do tamtejszych komnat adminowych. -Mo¿na ju¿ kupiæ elitarny set wojownika -Wy³±czono tpahere i tpaccept na GD. Od teraz po zakoñczonej walce, graczy którzy zginêli teleportuje ADMIN *Ma to na celu zapobiegaæ sytuacji w której gracze powracaj± na bossy mimo kary.
|
Jeedrzej - 2016-05-11 11:36:00 |
TJM - Wersja 1.0.7
Bugfixy: -Teleporty do SD pobieraj± ju¿ pieni±dze w³a¶ciwej osobie *Teraz najpierw pobieraj±, a nastêpnie po sekundzie teleportuj± -Zaktualizowano i dopracowano permissionsbukkit. Rangi bêd± wywo³ywac mniej b³êdów oraz nie generowaæ tyle pieruñstwa na konsolê... (generalnie powinno byæ lepiej.) *Je¿eli w czym¶ siê pomyli³em to od razu mówiæ! Postaram siê szybko naprawiæ. -Wgrano odpowiednie LWC - Zabezpieczanie skrzynek itp itd powinno dzia³aæ lepiej! *Ponownie, je¿eli co¶ nie bêdzie dzia³a³o - pisaæ *Da siê ju¿ zabezpieczaæ nowe drzwi i furtki -Usuniêto czê¶æ zbêdnych regionów oraz zaktualizowano te ze starymi nazwami. *I znowu, je¿eli co¶ nie bêdzie z nimi dzia³a³o - piszcie! -Przebalansowano GD Sanktuarium Natury *Zniknê³a spora czê¶æ trawy *Zniknê³o 50% lian *Usuniêto glowstone. Teraz w sklepieniu sanktuarium s± dziury przepuszczajace ¶wiat³o *Wspinaczka do bossa zosta³a u³atwiona *W sali z bossem równie¿ umieszczono dziurê w suficie, sprawiaj±c± i¿ w komnacie jest ca³kiem jasno. *Os³abiono healing druida *Zmniejszono poziom trucizny druida z 3 na 2 *Zboostowano si³ê ataku paj±ków
*To poczatek usprawniaj±cych i optymalizacyjnych zmian w¶ród pluginów. Bêdê kontynuowa³ dopracowania.
Drobne zmiany: -Na tablicy gildii kupców mo¿na ju¿ stawiaæ tabliczki -Usuniêto rangê Arcymag *Jeedrzej od teraz ma rangê Elitarny Mag. Wci±¿ pozostaje jednak Arcymagiem krainy sektorów(Tak jak Anwen Arcydruidk±) -Usuniêto rangê Genera³ *Je¿yk od teraz ma rangê Paladyn. Wci±¿ pozostaje jednak genera³em Krainy Sektorów(Tak jak Sylvanas Stra¿niczk± Imperium) *Zarówno Je¿yk jak i jeedrzej to postacie fabularne i na fabu³ach maj± OPa wiêc zasadniczo zmiana nie wniesie nic prócz usprawnienia rozgrywki -Wzmocniono efekt odporno¶ci wojownika z 1 do 2. Oznacza to ze bazowo wojownicy otrzymuj± 40% obra¿eñ mniej ni¿ innne klasy. -Usuniêto mikstury poszukiwaczy przygód. Teraz ich rolê przejmuj± Runy z Gildii Wojowników. Jednocze¶nie cena run stania³a do 1pkt za sztukê -Zmiany w artefaktach: *Artefakty s± teraz niezniszczalne *Nowy artefakt - Runiczne Ostrze. Posiada je genera³ je¿yk(Zdoby³ podczas pierwszej fabu³y). Jest to oficjalna broñ genera³a. *Nowy artefakt - Kostur Teleportacji. Posiada je arcymag jeedrzej(Zdoby³ podczas pierwszej fabu³y). Jest to oficjalna broñ arcymaga *Ebonowy Kilof i Zguba pradawnych zosta³y zmienione. I równie¿ s± niezniszczalne. *Zguba Pradawnych staje siê oficjaln± broni± króla Krasnoludzkich gór -Dodano sposób detronizacji króla Krasnoludzkich Gór *Nowy kandydat(Natchniony kransolud) musi posiadaæ wiêkszy lvl górnika od obecnego w³adcy(Lub równy gdy król osi±gn±³ lvl maksymalny). Nastêpnie ma prawo wyzwaæ go na pojedynek o w³adzê(Maximum raz na 2 tygodnie). Je¿eli wygra to ca³a w³adza przechodzi w jego rêce.
|
Jeedrzej - 2016-05-12 09:20:23 |
Dzisiejszy patch mia³ na celu dopracowanie obecnego kontentu PVE
TJM - Wersja 1.0.8
Bugfixy: -Zablokowano spam informacji "you can not build here" na solo dungeonach -Dolmeny niestety nadal wymagaj± przelogowania po ich wykonaniu. Postaram siê to zmieniæ w nadchodz±cych patchach. -Przesuniêto przyciski w³±czaj±ce dolmen tak aby nie da³o siê samotnie odpaliæ dwuosobowego dolmenu. *Przyciski w³±czaj±ce s± teraz zawsze otoczone ceg³ami kresu -Boss na Dolmenie Centralnym zosta³ zbalansowany. (Zmniejszono mu obronê)
Drobne zmiany: -Mroczna potêga Boga Ciemno¶ci, panuj±ca wokó³ dolmenu, wypacza uzdrowicielsk± magiê, blokuj±c u¿ywanie zaklêcia /heal *zmiana spowodowana mo¿liwo¶ci± solowania dolmenu przy spamie /heala oraz mo¿liwo¶ci± zdejmowania efektów nak³adanych przez Boga Ciemno¶ci i wojowników cienia. -Mroczna potêga Boga Ciemno¶ci teraz spowalnia walcz±cych(efekt Spowolnienie 2) -Od teraz na group dungeonach pvp jest wy³±czone, a¿ do momentu walki z bossem. *Ma to zapobiec przypadkom w których gracze niechc±cy zabijali siebie na wzajem. -Skoro SD i tak teleportuj± przez kolejne pomieszczenia, t³oki i bramy zast±piono barier±. Widaæ przez ni± co jest po drugiej stronie ale nie da siê przej¶æ. *Generalnie ¿adna zmiana w mechanice *Problem ze skipowaniem SD niestety wci±¿ pozostaje i zostanie rozwi±zany w kolejnych patchach. -Nowy artefakt: Nerfhammer *Posiada go ADMIN *Jest to oficjalna broñ admina. *Ka¿dy widzi gdy jest u¿ywany...
|
Jeedrzej - 2016-05-14 09:31:50 |
TJM - Wersja 1.1.0 - Gildia Zabójców
Bugfixy: -Zardzewia³y topór, tak jak innne sety nie wy¶wietla ju¿ atrybutów
Drobne zmiany: -Wszyscy gracze otrzymali komendê /delhome -Komenda /warps dzia³a ju¿ wszystkim graczom -Mistrz gildii kupców mo¿e sprawdzaæ ranking pieni±dza
Kontent - Gildia Zabójców:
Tak jak obieca³em, czas na naszym serwerze dodaæ kontent PVP. Ju¿ pewnie zauwa¿ono i¿ solidnego PVE w Krainie Sektorów nie brakuje(S± przecie¿ SD, GD, dolmeny itp...), dlatego w kilku nastêpnych updatach zamierzam dodawaæ, dopracowywaæ i bugfixowaæ g³ównie PVP. W planach mia³em a¿ trzy aspekty rozgrywki miêdzy graczami(Dwie zostan± wprowdzone w miarê szybko, na trzeci± przyjdzie nieco poczekaæ). Pierwszy z nich jest bardzo... nieuczciwy, niehonorowy, mroczny... liczê i¿ wam siê spodoba.
W³a¶ciwie to Gildia ju¿ by³a obecna na serwerze, z tym ¿e pod inn± nazw± - Mrocznego Bractwa. Teraz przemianowano j± aby nie stanowi³a tak du¿ego odwo³ania do ¶wiata TES. G³ówny problem jednak stanowi³ system, w którym tylko operator mia³ zabawê zwi±zan± z zabijaniem graczy. Zdecydowa³em siê wiêc ca³kowicie zmodernizowaæ zasady. Teraz ka¿dy z was ma równe szanse na udzia³.
Chwa³a Ciemno¶ci Pokonajcie wiêc strach i do³±czcie do z³owrogiej organizacji jak± jest Gildia Zabójców. Zasiejcie panikê w¶ród mieszkañców Krainy Sektorów i stañcie siê postrachem wszystkich natchnionych!
Sposób do³±czenia: Znajd¼ nas. Zabij dla nas. Do³±cz do nas. Gildia nie przyjmuje byle kogo... Po pierwsze trzeba j± odnale¼æ. Teoretycznie ma placówki we wszystkich miastach, ukryte jednak przed wzrokiem nie¶wiadomych... Dalej, nale¿y udowodniæ swoj± warto¶æ, wykonuj±c zlecenie. Dopiero wtedy mo¿na siê mieniæ przynale¿no¶ci± do gildii.
Praca: Poleje siê krew. Zabijanie nie jest rzecz± prost±, zw³aszcza gdy nad bezpieczeñstwem krainy czuwa Genera³ i Arcymag. Na szczê¶cie potêga Boga Ciemno¶ci stoi po stronie gildii... Posiadaj±c specjalne przedmioty, têtni±ce moc± Mrocznego Pana, zabójcy s± w stanie ignorowaæ ochronne zaklêcia jeedrzeja i unikn±æ wszelkich kar zwi±zanych z morderstwami. Na szczê¶cie wywiad Je¿yka ju¿ siê o nich dowiedzia³ i oficjalnie og³osi³ i¿ je¿eli kto¶ zobaczy przed sob± kogokolwiek korzystaj±cego z tych przedmiotów, ma pe³ne prawo walczyæ z nim w obronie w³asnej.
Oferta: Bóg Ciemno¶ci nas wynagrodzi... £aska Mrocznego W³adcy mo¿e czasem okazaæ siê niezwykle przydatna...
Zlecenie zabójstwa: Bo¿e Ciemno¶ci, obdarz mnie sw± ³ask± i ze¶lij ¶mieræ na mych wrogów... Gildia nie tylko daje zadania zwi±zane z morderstwami. Równie chêtnie przyjmuje zlecenia...
Systemowo: -Nowa Gildia - Zabójców. -Do³±czenie: *Poziom klasy zaawansowany(tak samo jak do innych gildii) *Odnalezienie siedziby Gildii i wykonanie dla nich jednego zlecenia -Zabijanie: *Mo¿liwo¶æ ignorowania kary za morderwstwo pod warunkiem u¿ycia odpowiednich przedmiotów. *Ceremonialna klinga - Wyj±tkowo potê¿ny miecz, za pomoc± którego nale¿y zabiæ ofiarê. *Zbroja Zabójcy - szata boostuj±ca niewykle mocno atak, ale dodaj±ca 0 armora. Nale¿y mieæ j± za³o¿on± podczas aktu zabójstwa. *Przedmioty Gildii Zabójców nie mog± byæ u¿ywane poza jej prac±. W dodatku niesamowicie szybko siê psuj±. *Macie pe³ne prawo atakowaæ kogo¶ kto ma na sobie te przedmioty. -Praca: *Codziennie jakie¶ zlecenie. *Je¿eli tego dnia zabi³ ciê inny zabójca, twoje zlecenie jest blokowane. *Cel nie mo¿e zostaæ poinformowany o zleceniu. Je¿eli zostanie to quest koñczy siê niepowodzeniem. *Kupcy jako klasa dogadali siê z gildi± i s± wykluczeni ze zleceñ. Chyba ¿e sami do³±cz± do organizacji. *Osoby objête pacyfizmem Gildii Kupców, nie mog± zostaæ zlecone danego dnia. *Ignorowanie kary za morderstwo nie dzia³a na osoby objête ubezpieczeniem Gildii Kupców *Ignorowanie kary za morderstwo dzia³a tylko przy wykonywaniu zlecenia. -Oferta: *Klasycznie, za punkty -Zlecenie zabójstwa: *ksi±¿ka + zap³ata + przycisk. W siedzibie gildii.
Next week:
Plan dodatków: 1.Arena PVP 2.Kampanie 3.Fabu³a 4.ED 5.Minifabu³y
(Plan zosta³ okre¶lony na podstawie ankiety w¶ród kilku graczy)
W obecnym tygodniu admin bêdzie zajmowa³ siê: -Aren± PVP. My¶le ¿e 3 dni wystarcz± na ni± -Do¶æ du¿ym updatem w¶ród setów(Ca³y jeden dzieñ) -Elitarnym Kursem na Uniwersytecie
Do odbyudowy fabu³y zostali wyznaczeni bch i troll. Je¿eli za d³ugo jej nie ma to do nich pretensje :P
|
Jeedrzej - 2016-05-15 10:29:38 |
TJM - Wersja 1.1.1
Bugfixy: -Boss w Podziemiach studni porusza siê ju¿ z prawid³ow± prêdko¶ci± -Do pracy rybaka dodano zarobek za wy³owione skarby -Nazwa ca³ej szaty maga jest ju¿ prawid³owa
Drobne zmiany: -Dolmeny zosta³y przemianowane na O³tarze aby nie by³o zbyt duzego odwo³ania do ESO -Dodano zasady zwolnienia Mistrza Gildii Kupców -Zmieniono zasady Gildii Kupców *Przepraszamy za nieporozumienia wynikaj±ce z poprzednich zasad. -Zarz±dca nie mo¿e wiêcej u¿ywaæ komendy /fly *Jest to spowodowane mo¿liwo¶ci± oszukiwania na dolmenach, Solo dungeonach i innych. *Zaklêcie lotu staje siê mo¿liwo¶ci± typow± dla gildii magów *Król Krasnoludów te¿ je traci *Fly jest teraz dozwolone na fabu³ach. Z tym ¿e niektóre mechanizmy i postacie bêd± w stanie je wy³±czyæ. -Ka¿dy gracz mo¿e teraz sprawdziæ cenê przedmiotu komend± /worth *Je¿eli pokazuje ¿e itemu nie da sie sprzedaæ, znaczy ¿e nie doda³em go do bazy danych. Jesli uwa¿acie i¿ powinienem dodaæ, napiszcie i podajcie cenê. Dodam. *Ceny s± pogladowe, i obecnie tylko podstawowych towarów. *Na podstawie tych cen Gildia Kupców okre¶la swoje. -Utrudniono ucieczkê z wiêzienia
Kontent - Gildia Zabójców:
-Je¿eli zabije siê zabójce w samoobronie, jego zlecenie koñczy siê niepowodzeniem, a on trafia do wiêzienia na 8h. -Osoba która zabi³a zabójce w samoobronie otrzymuje 800$ nagrody
|
Jeedrzej - 2016-05-19 06:49:13 |
TJM - Wersja 1.1.2
Bugfixy: -Potki druida stakuj± siê ju¿ prawid³owo *S± to jedyne potki które mo¿na kupiæ zestackowane. Jest to spowodowane trudno¶ci± healowania w MC oraz faktem ¿e czasem na jednego bossa schodzi ich ponad 60 - co nie mie¶ci³o by siê w EQ -Zaktualizowano bazê danych do komendy /worth
Drobne zmiany: -Zmieniono wersjê serwera na 1.9.4 -Zaktualizowano prawo
Kontent - Gildia Zabójców: -Od teraz otttrzymuje siê zlecenie na osobê o poziomie klasy "wy¿szym lub równym". Wci±¿ nie da siê jednak otrzymaæ na osobe o poziomie ni¿szym.
|
Jeedrzej - 2016-05-19 16:23:26 |
TJM - Wersja 1.2.0 - Arena PVP
Bugfixy:
Zmiany:
Kontent - Arena Championów:
Zatem tak jak obiecywa³em, czas na drugi aspekt pvp na naszym serwerze. Pierwszy by³ bardzo nieuczciwy i skryty... z pewno¶ci przypad³ niektórym do gustu - ale nie wszystkim. Wprowadzam wiêc co¶ o wiele bardziej otwartego i honorowego: Arenê PVP
Opuszczona Smokoñska budowla wy³ania siê z otch³ani historii Fabularnie: Nasze wyprawy do Nowej Smokonii, oraz bezustanna praca Elka pozwoli³y na odkrycie niegdy¶ bardzo uczêszczanego miejsca - Areny Chamionów, gdzie w przes³o¶ci, smokoñscy wojownicy, nie posiadaj±cy przecie¿ wrogów poza granicami pañstwa, mierzyli siê w ¶miertelnie niebezpiecznych bataliach, w drodze po chwa³ê i s³awê! Ku zdumeniu odkrywców, zaklêcia którymi zosta³o ob³o¿one to miejsce wci±¿ dzia³aj±, wyposa¿enie równie¿ uniknê³o kradzie¿y. Rodzi siê zatem pytanie... Dlaczego by jej nie reaktywowaæ?
Któ¿ bêdzie dzisiaj, Championem Areny?! Podejmijcie wiêc wyzwanie Areny Championów i zmierzcie siê ju¿ nie z têpymi bestiami tego ¶wiata, lecz przeciwnikiem o wiele potê¿niejszym - sob± nawzajem! Nie traæcie odwagi w drodze po s³awê i chwa³ê, najpotê¿niejszych bowiem czekaj± wspania³e nagrody!
Sposób dotarcia: Arena Championów s³ynê³a niegdy¶ na ca³ym kontynencie wschodnim! Istniej± dwa sposoby dotarcia na arenê. Pierwszy - dotrzeæ pieszo, przemierzaj±c ca³± Smokoniê. Droga d³uga i niebezpieczna, ale niezwykle malownicza. Drugi - skorzystaæ z teleportu ustawionego przez arcymaga i znale¼æ siê bezpo¶rednio przed budynkiem.
Walka: Nie wa¿na jest twoja potêga, na arenie licz± siê wy³±cznie umiejêtno¶ci! Chcesz wykorzystaæ swój sprzêt? Nie marnuj go! Twórcy areny przewidzieli ca³e wyposa¿enie z my¶l± o walcz±cych. Jest ono darmowe, w dodatku - niezniszczalne. Pozwala te¿ zachowaæ balans miêdzy wszystkimi natchnionymi, niezale¿nie od klasy, rasy, czy czasu przebywania w krainie. Dodatkowo smokoñscy czarodzieje, wiedz±c i¿ nowi wojownicy nie bêd± mieli szans z niezwykle do¶wiadczonymi weteranami, umie¶cili na polu walki wiele sprytnych mechanizmów. Skorzystanie z nich mo¿e nagle przechyliæ szale zwyciêstwa i sprawiæ i¿ nawet najlepszy champion bêdzie musia³ salwowaæ siê ucieczk±.
Nagrody: Tylko najlepszy zostanie doceniony! Twórcy areny pozostawili po sobie wiele potê¿nych broni, przeznaczonych dla zwyciêzców ich rozgrywki. Ci którzy podejm± wyzwanie i udadz± siê walczyæ, maj± szanse je zdobyæ. St±d zatem pytanie: Któ¿ bêdzie dzisiaj, Championem Areny?
Systemowo: -Nowa Aktywno¶æ na serwerze - Arena PVP -Sposób dotarcia: *komenda /warp arena_pvp *Brak wymogów klasowych -Sposób wej¶cia: *Wej¶cie na arene czy¶ci ca³e eq wiêc proszê nic ze sob± nie braæ. *Wej¶æ mo¿na wybieraj±c jedn± z dostêpnych profesji. *Wybór profesji powoduje otrzymanie specjalistycznego, niezniszczalnego eq, dozwolonego wy³±cznie na Arenie. *Eq powoduje balans miêdzy klasami/rasami, zapobiega utracie setów przez walkê oraz blokuje mo¿liwo¶æ gdzie dwoje walcz±cych nigdy nie by³oby siê w stanie pokonaæ. -Dostêpne profesje: *Czarodziej(Kolcza zbroja, ¿elazny miecz, diaxowy kostur) *Tarczownik(¯elazna zbroja, ¿elazny miecz, tarcza generuj±ca armora) *Berserker(¯elazna zbroja, ¿elazny miecz, ¿elazny topór) *£ucznik(¿elazna zbroja, ³uk z nieskoñczono¶ci±, ¿elazny miecz, strza³a) -Prze³±czniki na arenie: *G³ównie generuj± efekty i daj± buffy. Ale nie tylko *Jeden z nich karmi. Jest to jedyna forma jedzenia na arenie. -Eq arenowe: *Jest niezniszczalne *Nie wolno go u¿ywaæ poza aren± -Wyj¶cie z areny: *Jedyna droga to ¶mieræ :P -Nagrody z areny: *Pojawi³y siê ju¿ ich opisy na forum. *S± g³ównie pvp. Maj± wiêc ostro¶æ i odrzut. *Co tydzieñ wybierany jest Champion który dostaje fragment setu -Naliczanie wyniku: *Licz± siê g³ownie kille i asysty. Chowaj±c siê nic nie zdzia³acie.
Info: Mimo testów Arena mo¿a byæ bardzo niezbalansowana i ukrywaæ wiele bugów! Dzia³ajcie i wy³apujcie ile siê da, jestem otwarty na sugestie w tej sprawie.
|
Jeedrzej - 2016-05-20 10:41:42 |
TJM - Wersja 1.2.1
Bugfixy: -Dowody z Mrocznych o³tarzy wy¶wietlaj± ju¿ prawid³owe nazwy
Drobne zmiany: -Zaktualizowano wzmiankê w prawie adminowym odno¶nie nowo¶ci
Kontent - Arena PVP: -Wej¶cie na arenê aktywuje odporno¶æ 6 na 7 sekund. Ma to na celu wykluczenie sytuacji w której nowo przyby³y zostanie zabity na wej¶ciu. *Dodatkowo usuwa to klasowy efekt wojowników odporno¶æ 2. Ma to na celu zrównowa¿enie zaawansowanych klas Mag/Wojownik/Technomag na arenie(W koñcu magowie i technomagowie na tym stopniu nie maj± nic bojowego) *Efekty elitarnych klas wojowniczych s± nadal aktywne. -Przed³u¿ono czas dzia³ania efektów z przycisków do 40s *Czas bêdzie balansowany na podstawie waszych opini i testów -Zboostowano atak berserkera -Dodano nowe przyciski o nowych dzia³aniach. G³ównie negatywnych -Zablokowano wy¶wietlanie wiadomo¶ci "hey you cannot do that here" na arenie -Zablokowano heala na arenie -Zboostowano obrone tarczownika
Arena wci±¿ potrzebuje balansu i testów. Tak wiêc dajcie jej jeszcze czas zanim ocenicie :)
|
Jeedrzej - 2016-05-20 16:33:56 |
TJM - Wersja 1.2.2
Bugfixy: -Dzia³ka trolla nie blokuje ju¿ przej¶cia przez SD Pajêcza Kopalnia
Drobne zmiany: -Dodano sety Otch³ani *Za ca³± uk³adankê wypada 1 fragment *S± to najs³absze sety boskie. Te z ED bêd± lepsze. Mimo to obecnie s± najpotê¿niejsze. I ³atwo siê je farmi. *Dodano ich opisy na forum
Wiêksze zmiany - Sety: -Takie same zbroje na tych samych poziomach generuj± teraz inne atrybuty *Przyk³adowo ¿elazna zbroja: Elitarny Pancerz Technomaga i ¿elazna zbroja: Pancerz Mrocznego bractwa generuj± podobne atrybuty(Oba s± poziomu elitarnego) z tym ¿e bractwa zwiêksza speed o 12%(technomaga 10) a obra¿enia o 3(technomaga o 3,5). Trzeba siê zdecydowaæ co siê woli podczas farmienia setów. *Zaktualizowano opisy setów na forum zgodnie ze zmianami. -Wszystkie bronie z dolmenów maj± teraz enchanty Pogromca Nieumar³ych -Niemal wszystkie topory maj± enchant ostro¶æ(W koñcu u¿ywa ich siê w drugiej rêce zazwyczaj) *Wyj±teki to niektóre topory z GW oraz Topór nienawi¶ci z dolmenów -Zmieniono enchant odrzut w broniach Championa Areny na Zaklêty p³omieñ. Jest on bardziej przydatny w pvp.
Kontent - Arena PVP: -Codziennie 3 najlepsze osoby na arenie dostaj± odpowiedno 1000/750/500 $ *Zaczynamy od przysz³ego tygodnia -Znerfiono armora tarczownika *Powraca do warto¶ci z przed dzisiejszego dnia -Zast±piono przycisk opó¼nionej ¶mierci przyciskiem opó¼nionej trucizny *¦mierci by³ zbyt potê¿ny dla magów. -Nie mo¿na ju¿ otwieraæ drzwi w domkach na arenie. S± otwarte na sta³e
|
Jeedrzej - 2016-09-05 08:39:30 |
TJM - Wersja 1.2.3
Bugfixy: -Zablokowano komendy które omija³y blokadê na GD,SD i o³tarzach -Zablokowano u¿ywanie owoców chorusu na o³tarzach i dungeonach
Drobne zmiany: -Zboostowano zarobek z ³owcy potworów z zombie o jakie¶ 20% *Zombie nadal jest du¿o mniej warty ni¿ inne potwory bo ³atwo siê go farmi -Zaktualizowano wersjê gry na 1.10 -Zaktualizowano czê¶æ pluginów
Kontent - Arena PVP: -Usuniêto komnatê po¶redni±, bo powodowa³a ona mo¿liwo¶æ wnoszenia na arene setów i eq *Teraz pojawiamy siê bezpo¶rednio na arenie. *Przed³u¿ono efekt nie¶miertelno¶ci z 7s do 10s -Zboostowano obronê tarczownika o 1 -Znerfiono obronê czarodzieja o 2 -Znerfiono atak berserkera o 2 -Zablokowano komendy omijaj±ce ochrone regionu
|
Jeedrzej - 2016-09-06 19:01:43 |
TJM - Wersja 1.2.4
Bugfixy:
Drobne zmiany: -Zablokowano Siedzibê Rady. Teraz tylko radni moga tam wchodziæ. -Dodano mapê Zjednoczonych Sektorów, w siedzibie rady.
Kontent - Solo dungeony: -Wej¶cie do SD automatycznie wy³±cza fly
Kontent - Arena Championów: -Dodano kilka usprawnieñ w celu zmniejszenia laga na arenie -Dodano magmê dooko³a jeziorka lawy -Za³atano du¿± czê¶æ kopalni dooko³a areny w celu wykluczenia jumpowania poza arene -Wej¶cie na arenê automatycznie wy³±cza fly
Kontent - Mroczne o³tarze: -Otch³añ coraz bardziej wdziera siê w nasz ¶wiat i ko³o mrocznych o³tarzy pojawi³y siê drzewa horusów. *obszar o³tarza zosta³ powiêkszony oby obj±æ nowe ro¶liny -Zablokowano zaklêcie /world na o³tarzach -Dolmen od teraz co 10s wy³±cza fly WSZYSTKIM graczom na serwerze.
|
Jeedrzej - 2016-09-08 08:37:22 |
TJM - Wersja 1.2.5
Bugfixy:
Drobne zmiany: -Dodano mapy w siedzibie rady. -Dodano d¼wignie w siedzibie rady z transferem pieniêdzy. -Przebudowê graficzn± rady pozostawiam Lyokoherosowi który buduje znacznie ³adniej ode mnie. -Zabrano zarz±dcom /invsee, ale przywrócono /fly -/fly ponownie jest zabronione na fabu³ach -Dodano d¼wignie fly w Gildii magów. *U¿ycie jej jest równoznaczne z wykupieniem fly za punkty. Jak siê raz u¿yje to tego samego dnia mo¿na u¿ywaæ dowoln± ilo¶æ razy. Admin uzna to za jedno kupno. -Dodano królika do my¶liwego (jobs) -Usprawniono worth
|
Jeedrzej - 2016-09-11 21:00:27 |
TJM - Wersja 1.2.6
Bugfixy:
Drobne zmiany: -Dodano do siedziby rady mapy wszystkich odblokowanych lokacji -Zarz±dcy nie s± ju¿ odporni na kicka -Od teraz ka¿da osoba która zdoby³a tytu³ zaawansowany otrzymuje maila od gildii zabójców, z zaproszeniem do do³±czenia *Mail jest identyczny jak ten który zosta³ rozes³any tu¿ po powstaniu gildii *Osoby które otrzyma³y tego maila wcze¶niej, nie otrzymaj± go -Powsta³o nowe morze... (Tak. Nudzi³o mi siê). * W sumie nawet dwa
Zmiana w bossach: -Od teraz g³ównym atakiem wiêkszo¶ci bossów s± mikstury szkody. Wci±¿ tak jak poprzednio celem jest tank, jednak teraz wszyscy dooko³a odnosz± obra¿enia -Ma to "zachêciæ" wszystkich do zdobywania lepszych zbroi. Nie tylko tanka -G³ównym celem jest fakt ¿e mikstury nie niszcz± zbroi, gdy¿ coraz silniejsze bossy powodowa³y coraz szybsze jej uszkodzenia. -Boss wci±¿ mo¿e biæ mieczem, ale atak ten zawsze bêdzie zadawa³ stosunkowo ma³o(Aby nie psuæ szybko zbroi) *Mobki nadal niszcz± zbrojê tak samo
|
Jeedrzej - 2016-09-14 11:44:09 |
TJM - Wersja 1.2.7
Bugfixy:
Drobne zmiany: -Dodano kolejn± czê¶æ nowego morza XD -Forum rady zosta³o zablokowane wy³±cznie dla radnych *Przeniesiono czê¶æ w±tków z Forum Rady do Centrum -Usuniêto posty na forum które by³y przedawnione lub wymar³e
|
Jeedrzej - 2016-09-15 12:19:45 |
TJM - Wersja 1.2.8
Bugfixy:
Drobne zmiany: -Pradawny Mag w GD Komnaty Zapomnianej Magii ponownie lata zamiast staæ w miejscu. Dodatkowo rzuca miksturami krzywdy. -Dodano kolejne morze -Zaktualizowano mapy w Siedzibie Rady *Zostan± podjête prace nad "unaturalnieniem" linii brzegowej -Rozpoczêto przygotowania do dodania testerów
Kontent - Arena Championów: -Armor czarodzieja zosta³ znerfiony o 66% *Powoduje to ¿e przypadkowe obra¿enia od fireballi które sam sobie zadaje rani± go bardzo mocno. -Dodano wej¶cie na widownie -Zatkano kolejne dziury dooko³a areny w celu unikniêcia "Wall jumpingu" *Proces ten bêdzie kontynuowany je¿eli nadal magowie bêd± l±dowaæ w ¶cianach
|
Jeedrzej - 2016-09-16 11:31:44 |
TJM - Wersja 1.2.9
Bugfixy:
Drobne zmiany: -Zmieniono nazwê seta "Zbroja Krasnoludów" na "Zbroja Gwardzisty" -Dodano lokalizacje O³tarzy na spawnie (Na przeciwko teleportów do SD) -Dopracowano linie brzegow± lodowca -Zamieniono dwie pustynie obok lodowca na pustynie lodowe -Dopracowano i ostatecznie dodano testerów
Kontent - Gildia Zabójców: -Teraz gracze otrzymuj± listê postaci do zabicia co poniedzia³ek. Mo¿na je zabijaæ w dowolnej kolejno¶ci *Ma to na celu wykluczyæ sytuacje w której dana osoba tego dnia nie wbi³a *Nowy system startuje w najbli¿szy poniedzia³ek. -Zalecam robiæ screenshoty jak mordujecie bo czasem nie patrze na chat...
|
Jeedrzej - 2016-09-19 09:40:57 |
TJM - Wersja 1.2.10
Bugfixy:
Drobne zmiany: -Dodano kolejne morze... -Dodano w Siedzibie Rady Sektorów mapê Devinesu - Kontynentu wschodniego. *Mapa bêdzie aktualizowana póki nie zostanie ukoñczona *Czê¶æ mapy odblokuj± dopiero przysz³e fabu³y. -Zmieniono Pó³noc Lodowca na mrozn±
-Dodano kolejne morze... Dotar³o ju¿ do wielkich bagien *Stra¿nica pó³nocna zosta³a poch³oniêta przez wodê, zgodnie z ¿yczeniem zarz±dcy
-I kolejne morze...
-Dodano dwa nowe SD. S± obecnie dopiero testowane i otrzymacie do nich dostêp w przysz³ych updatach. -Usprawniono testerów
|
Jeedrzej - 2016-09-23 14:29:18 |
TJM - Wersja 1.2.11
Bugfixy: -Technobot jest ju¿ teraz odporny na odrzut
Drobne zmiany: -Dodano kolejne morze *Morze otoczy³o Now± smokoniê i dotar³o ju¿ do Mrocznej puszczy -Dodano na spawnie guzik koñca serwera *NIE DOTYKAÆ -Przebudowano plac przed Siedzib± Rady -I kolejne morze *Zmieni³o zdanie i idzie teraz od po³udnia na zachód. Totar³o ju¿ do IE
|
Jeedrzej - 2016-09-26 11:27:28 |
TJM - Wersja 1.2.12
Bugfixy:
Drobne zmiany: -Mapa serwera jest ju¿ widoczna dla wszystkich -W siedzibie rady dodano mapê Nowej Smokoni (W smoczej Pie¶ni równie¿) -Utworzono nowe forum "Kontent" w któym bêdzie gromadzona ca³a grywalna czê¶æ serwera -Przemieszczono/Usuniêto ró¿ne budowle w Mie¶cie g³ównym w celu przygotowania do przebudowy *Zaktualizowano przy okazji mapê.
Kanion Furii: -Dodano teleport do nowego dungeonu (tam gdzie wszystkie) -Usprawniono komnaty w Kanionie Furii -Pomniejszono rozmiar magmików -Dopracowano nieco graficznie Kanion Furii *Bêdzie on nadal ulepszany w tej kwestii -Zwiêkszono odporno¶æ i hp £owcy Smoków -Dodano Kanion Furii do Poszukiwaczy przygód (na niedziele) -Dodano opis dungeonu na forum
Balans: -Od teraz druid nie kupuje mikstur ¿ycia 3/4 tlyko strza³y ¿ycia 3/4. I nie 64 a 32. *Zmiana wychodzi z za³o¿enia ze leczenie aoe ma byæ s³absze a single target mocniejsze. *Dodatkowo podczas leczenia tanka nie leczy siê w ten sposób ju¿ bossa -£owca mo¿e teraz kupowaæ strza³y narzucaj±ce trucizne 3 na 7s -Paladyn traci fireballa
Jobs: -Dodano nowy zawód: £owca Umar³ych *P³ac± w nim za zabijanie szkieletów, zombie. Dodam te¿ czarne szkielety. -£owca potworów zarabia teraz na zabijaniu: Creeperów, paj±ków, shulkerów, blazów, magmików i guardianów
|
Jeedrzej - 2016-09-26 20:26:21 |
TJM - Wersja 1.3.0 - Powrót do Krasnoludzkich Gór
Kontent - Krasnoludzkie Góry:
Tak jak obiecywa³em, wraz z minifabu³ami bêdê updatowa³ i odnawia³ poszczególne lokacje. Pierwszymi s± KG. Mam nadzieje ¿e wam siê spodoba. Zatem... do dzie³a!
Czy jeste¶cie gotowi powróciæ do Królestwa Krasnoludów? Minê³o 10 lat od pamiêtnej wojny domowej i kraj powoli z powrotem podnosi siê na nogi. Nie mo¿na jednak powiedzieæ aby odbywa³o siê to bez problemów. Nasi sojusznicy wci±¿ potrzebuj± pomocy... Czy podejmiecie wyzwanie i ruszycie jej udzieliæ?
Minifabu³a - Ch³ód Krasnoludzkich Gór Lodowiec dotar³ w ten region, zamieniaj±c go w skute lodem strome szczyty. Krasnoludom trudno przyzywczaja siê do nowo¶ci, a przecie¿ nadal ci±¿y nad nimi pamiêæ o wojnie domowej. Wiêkszo¶æ wiêc nie jest zadowolona z obecnego stanu rzeczy, choæ znajd± siê i tacy którzy wyci±gneli z tego korzy¶ci. W ka¿dym razie Arcymistrz Thorgrim zachorowa³ i bez pomocy wys³anych przez arcymaga natchnionych, trudno mu bêdzie zaj±æ siê wszystkimi obowi±zkami...
*Minifabu³± klasycznie wymaga 4 osób, które wcze¶niej ukoñczy³y poprzednie minifabu³y.
Nowe Solo dungeony, oferuj±ce wspania³e nagrody!
1)Wichrowy Szczyt: Niegdy¶ na tej górze znajdowa³a siê krasnoludzka wioska. Po nadej¶ciu zlodowacenia jednak, nieprzychylne wiatry zamieni³y szczyt w najzimniejsze miejsce w ca³ych górach. Mieszkañcy jednak nie zamierzali daæ tak ³atwo za wygran± i to chyba by³ ich b³±d...
2)Sala Próby: Magowie Runów stworzyli to miejsce dla przysz³ych krasnoludzkich wojownikow, aby ci mieli mo¿liwo¶æ dopracowania swoich zdolno¶ci przed niezwykle trudnym przecie¿, egzaminem na gwardzistê. Niestety... runiczne atronahy wyrwa³y siê w koñcu spod kontroli...
Special Activity - Survival Game Tak jak obieca³em na ka¿d± lokacjê z poza ZS bêdzie przypadaæ jedno special activity. (Np Nowa smokonia - Arena PVP). W KG jest to... Survival Game.
Co¶ siê przebudzi³o w staro¿ytnych ruinach krasnoludzkiego miasta Daveri-Dun. I nie chce ponownie usn±æ. Przywódca Gwardzistów Orik podj±³ siê zadania dopilnowania aby ów istota nie uciek³a z ruin. Nie jest to jednak rozwi±zanie... lecz ¿aden z jego krasnoludów nie prze¿yje w tak nieprzyjaznych podziemiach.
Orik nagrodzi ka¿dego kto ów stwora zabije. Podejmijcie wiêc wyzwanie ruin Daveri-Dun! Uwa¿ajcie jednak... w tych podziemiach nie tylko umarli stanowi± zagro¿enie...
Mróz! Zmagacie siê z zimnem! Ruiny ju¿ dawno skute zosta³y lodem. Pilnujcie aby odpowiednio du¿y ogieñ chroni³ was przed potêg± ch³odu.
G³ód! Trudno zdobyæ po¿ywienie w podziemiach. Ale nie macie wyj¶cia. Bez jedzenia na pewno zginiecie i do³±czycie do powstaj±cej armii.
Mrok! Mroczne si³y, od wieków u¶pione w krasnoludzkim mie¶cie powoli siê budz±. S± równie¿ siadomwe waszej obecno¶ci. Chwyæcie za miecz i nie pozwólcie siê im pokonaæ!
Systemowo: -S± dwa sposoby dotarcia do ruin. Pieszo albo warpem (SG). Ca³o¶æ znajduje siê na pó³nocy Krasnoludzkich gór. -Nagrodami s± kilofy. Lepsze ni¿ by¶cie mogli scraftowaæ(Setowe. Zaawansowany, elitarny lub legendarny). -Istniej± trzy obozy w ruinach, w których mo¿ecie rozpocz±æ. Wybranie jednego blokuje dostêp do innych. -W ka¿dym obozie jest piec do ktorego nale¿y dok³adaæ drewno aby nie zamarzn±æ. -W podziemiach s± 3 specyficzne miejsca: Lodowy las gdzie wypada dewno, pola grzybowe gdzie wypada jedzenie i ruiny miasta gdzie wypada zelazo. -Activity ma 4 rundy. W ka¿dej rundzie pojawiaj± siê coraz silniejsze mobki. Na koñcu jest boss. -Przyzywane mobki znajd± was w ca³ym podziemiu. Nie schowacie siê. -Z bossa wypada item za który kupujecie nagrody. -W ka¿dej chwili kto¶ mo¿e do was do³±czyæ. -Activity jest przewidziane na 2-4 osób(mo¿na jednak wiêcej lub mniej. Ale jest to niezalecane.) -Wej¶cie do ruin czy¶ci wam eq i leczy. Oraz blokuje wiêkszo¶æ komend. Zatem ¿adna klasa wam nie pomo¿e.
Pozosta³e zmiany: -Krasnoludzkie góry zosta³y dopracowane graficznie: *Pojawi³o siê morze które je otacza, tak jak to by³o wg fabu³y. *Dopracowano ¶nieg. *Dolina krasnoludzkich królów otrzyma³a nieco cieplejszy wygl±d... wynika to z fatku i¿ jest os³oniêta przed wichrami. -Na ca³ym terenie KG pojawiaj± siê teraz niedzwiedzie polarne. *Ich najwiêksza populacja znajduje siê w dolinie krasnoludzkich Królów. -Dodano ponownie NPC do KG *Nie za wiele aby nie by³o lagów -Odnowiono populacje "wie¶niaków"
Rzeczy których nie uda³o siê zrealizowaæ: -Dopracowanie miast Tumunzahar i Farthen-Dur. Niestety jest to sprawa piotra -Domki w Tumunzaharze dla graczy-krasnoludów. Ponownie, sprawa piotra.
|
Jeedrzej - 2016-09-27 19:16:23 |
TJM - wersja 1.3.1
Kontent: Gildia £owców Potworów oraz Wierzchowce!
Te dwie rzeczy s± ze sob± nierozerwalnie powi±zane. Ale po kolei:
Wierzchowce: Od teraz ka¿dy mo¿e posiadaæ w³asnego wierzchowca! Ale ie takiego zwyk³ego jak np koñ ale dowolnego, ze specjalnymi mo¿liwo¶ciami. Po kolei wiêc...
Zaklêcia: -/npc select <nazwa wierzchowca> - wybiera twojego wierzchowca. Mo¿esz wybrac wy³±cznie w³asnego. -/npc spawn - Przywo³uje wybranego wierzchowca o ile ten zosta³ zabity lub odwo³any -/npc despawn - Odwo³uje wierchowca. Przydatne gdy kto¶ ci go ukradnie i u¿ywa ;) -/npc tphere - Teleportuje wierzchowca do ciebie o ile ten ¿yje i nie jest odwo³any
Atrybuty wierzchowca: a)Typ - opis ni¿ej b)Prêdko¶æ. Domy¶lnie 0.8 . Mo¿na podbiæ do 1.5 c)Nazwa wierzchowca - Co mu wy¶wietla nad g³ow± d)Zdolno¶æ p³ywania wierzchowca - czy p³ywa czy tonie e)Ilo¶æ hp wierzchowca - Jak szybko ginie. Zale¿na od typu. f)Wielko¶æ wierzchowca - Ile kratek zajmuje. Zale¿na od typu.
Typ wierzchowców: A)Koñ Bojowy: -Dostêpny domy¶lnie -¦rednia ilo¶æ hp -¦rednia wielko¶æ
B)Niedzwiedz Bojowy: -Dostêpny poprzez ukoñczenie minifabu³y "Ch³ód Krasnoludzkich Gór" -Du¿a ilo¶æ hp -Du¿a wielko¶æ
C)Onyxon: -Dostêpny poprzez ukoñczenie 4 czê¶æi minifabu³y -Bardzo ma³± ilo¶æ hp -Ma³a wielko¶æ -Zdolno¶æ wspinania siê na ¶ciany
D)Technobot: -Dostêpny poprzez ukoñczenie 5 czê¶ci minifabu³y -Du¿a ilo¶æ hp -Du¿a wielko¶æ
E)Wilk Bojowy: -Dostêpny poprzez zdobycie klasy elitarnej -Ma³± ilo¶æ HP -Ma³a wielko¶æ
D)¦ywio³ak Ognia: -Dostêpny poprzez ukoñczenie 6 czê¶ci minifabu³y -Ma³a ilo¶æ hp -Ma³a wielko¶æ -Zdolno¶æ latania
E)Szkieletowy Koñ: -Dostêpny poprzez zdobycie klasy zaawansowanej -¦rednia ilo¶æ hp -¦rednia Wielko¶æ
F)Whiter: -Dostêpny przez ? -bardzo du¿a wielko¶æ -Bardzo du¿a liczba hp -Zdolno¶æ latania
Zdobycie wierzchowca: Aby w ogóle móc posiadaæ wierzchowca nale¿y udaæ siê do przywo³ywacza w Mie¶cie g³ównym i odprawiæ "Rytua³ Przywi±zania", dziêki czemu magiczny wierzchowiec nas zapamiêta. Kosztuje to "skromne" 35k Domy¶lnie wierzchowiec to koñ.
Ulepszanie wierzchowca: Opis w Gildii £owców potworów
Gildia ³owców potworów: £owcy Potworów przybyli do ZS i staj± siê trzeci± gildi± zadaniow±! Codziennie zlecaj± 2 bossy do zabicia i oferuj± za to nagrody!
Nowe Bossy! -Na ca³ej mapie zosta³y pododawane bossy lokacji. Po 2 na takow± lokacjê. Czasem wypadaj± z nich przedmioty kolekcjonerskie. Te itemy zasadniczo do niczego nie s³u¿± (chocia¿ zdobycie wszystkich i powieszenie ich w domu to niez³y wyczyn), ale trzeba je przynie¶æ aby wykonaæ questy ³owców potworów. -Poziom bossów jest mniej wiêcej elitarny -Ka¿dy boss respi siê co mniej wiêcej minutê. Ale niektóre tylko w nocy. -Zadaniem jest je znale¼æ i zabiæ. Powodzenia :P *£owcy maj± placówkê tam gdzie innne gildie zadaniowe
Zadania gildii:
Poniedzia³ek - Centrum: -Seryjny Zabójca -Zagubiony Onyxon
Wtorek - Wielkie Bagna: -Bagienna Wiedzma -Zmutowany Chramadak
¦roda - Zachód: -Anomalia Magiczna -Przywo³any Demon
Czwartek - Mroczna Puszcza: -Zepsuty Technobot -Królowa Onyxonów
Pi±tek - Okrêg Je¿ogradzki: -Upad³y Paladyn -Przewodnik Stada
Sobota - Lodowiec: -W³adca Mrozu -Relikt Przesz³o¶ci
Niedziela - KG: -Postrach Doliny -Runiczny Atronah
Za ka¿de przyniesione trofeum jest 1pkt.
Nagrody: -Talon na karmienie wierzchowca - Zwiêksza prêdko¶æ porusznaia siê wierzchowca o 0.1 - 3/4/5/6/7/8/9 pkt -Talon na nauke p³ywania - Uczy wierzchowca p³ywaæ - 10pkt -Talon na zmiane imienia - Zmienia nick wierzchowca - 10pkt -Talon na przemiane - Zmienia typ wierzchowca - 10pkt *Co tydzieñ najlepszy ³owca otrzymuje dodatkowe talony!
|
Jeedrzej - 2016-09-28 12:39:13 |
TJM - Wersja 1.3.2
Bugfixy:
Drobne zmiany: -Przed³u¿ono czas w ruinach Daveri dun miêdzy przywo³aniem bossa a teleportem (bardziej ju¿ siê nie da) -Dodano ostatnie morza. Tym razem otoczy³y Zachód i Mroczn± puszczê. *Mapa w siedzibie rady zosta³a ostatecznie zaktualizowana. Jest chyba done. *Pó³nocno zachodni pó³wysep zostanie u¿yty w jednej z fabu³. Na razie nie ma tam nic -Zaktualizowano wiele postów na forum
|
Jeedrzej - 2016-09-29 10:13:34 |
TJM - Wersja 1.3.3
Bugfixy:
Drobne zmiany: -Zmieniono Przywódce stada na kaistlanckiego Rycerza *Przywódcê stada da³o siê oswajaæ -W SD pajêcza kopalnia dropi teraz krasnoludzka tarcza a nie kilof
|
Jeedrzej - 2017-11-16 14:27:17 |
TJM - Wersja 1.3.3
Bugfixy: -Ju¿ nie pobiera pieniêdzy od losowej osoby gdy kto¶ teleportuje siê do GD Kanion Furii
Drobne zmiany: -Zmniejszono ilo¶æ Magmików na GD Kanion furii -Zmieniono sposób wypadania eq z GD. Od teraz zawsze jakie¶ wypada, z tym ¿e na lepsze jest mniejsza szansa(75% zaawansowane/elitarne i 25% elitarne/boskie). Ma to na celu zachêciæ graczy do chodzenia w lepszym eq, zamiast gromadzenia go.
Przebudowa granic krain: -Przesuniêto granice tak aby krainy by³y mniej wiêcej równe. *Niektóre krainy by³y tak wielkie i¿ ciê¿kie by³o rozmieszczenie w nich kontentu. Inne z kolei, nie mie¶ci³y w ogóle obiektów. Z tym ¿e nadal Lodowiec jest najwiêkszy a zachód najmniejszy, proporcje siê po prostu nieco zmieni³y.
Krainy kiedy¶:
Krainy teraz:
-Powiêkszono IE i NS. -Zmniejszono Lodowiec bagna puszcze i okrêg. -Dodano wymar³± czê¶æ lodowca. Zostanie wykorzystana pozniej.
Elitarne dungeony: -Dodano pierwszy elitarny dungeon(pierwszy GD). -2 bossy. Ma³o dodatkowych mobków po drodze. -Bossy o wiele silniejsze i wymagaj± taktyk. -Lepszy drop -Wy³±cznie dla klas elitarnych
|
Jeedrzej - 2017-11-20 17:54:19 |
TJM - Wersja 1.3.4
Update Gildii Magów:
Arcymag Jeedrzej zdecydowa³ i¿ Natchnieni powinni zaj±æ siê czym¶ innym ni¿ miksturami i zaklêciami. W koñcu z tym dadz± sobie rade ludzie. Zamiast tego, postanowi³ wysy³aæ swoich magów do walki z innymi problemami.
#OdAdmina Uzna³êm i¿ questy z gildii magów s± strasznie farmerskie i nudne. Dlatego zupe³nie je przebudowa³em aby by³ z nich jaki¶ fun. Oczywi¶cie prêdko siê znudz±, lecz przynajmniej nie bêdzie ju¿ stania przy statywach i craftowania 30 potek.
G³ównym celem Gildii Magów jest zdobywanie wiedzy, oraz rozpowszechnianie magii w ZS. Tego te¿ bêd± dotyczyæ nowe misje.
Zdobywanie wiedzy: Ruiny Pradawnych s± najwa¿niejszym ¼ród³em sztuk magicznych, dlatego arcymag chcia³by aby¶cie codziennie zbadali jedne ruiny i przynie¶li z nich relikt do badañ:
Poniedzia³ek - Ruiny Shateri: MIejsce to prawdopodobnie by³o swego rodzaju karczm±. Ale co siê w nim dok³adnie wydarzy³o...?
Wtorek - Ruiny Daritii: Wygl±daj± na pozosta³o¶ci po bli¿ej nieokre¶lonym garnizonie albo noclegowni. Ale czy na pewno...?
¦roda - Ruiny Tarveni: NIegdy¶ pracowali tam pradawni biurokraci. Niewiele jednak zosta³o z ich zapisków.
Czwartek - Ruiny Manaves: Jakis rodzaj ¶wi±tyni. Ale ku czci którego boga?
Pi±tek - Ruiny Tharerin: Przypominaj± pomieszczenia rytualne. Tylko po co one pradawnym...?
Sobota - Ruiny Ternire: Najwidoczniej tam kiedy¶ mówcy wyg³aszali swoje kazania. I jak siê to dla nich skoñczy³o?
Niedziela - WOLNE
Rozpowszechnianie wiedzy: Placówki gildii s³u¿± ca³ym sektorom. Niestety pracuj±cy w nich magowie czasem maj± powa¿ne problemy i pomoc natchnionych bardzo by im siê przyda³a. Arcymag chcia³by aby¶cie codziennie odwiedzili jedn± z placówek i odebrali raport:
Poniedzia³ek - Zachód: W tornhallu Magowie pracuj± nad teleportacj±. Z tego powodu do¶æ ciêzko siê z nimi skontaktowaæ...
Wtorek - Centrum: Czarodzieje w Mie¶cie G³ównym zajmuj± siê zazwyczaj zbieraniem ksi±¿ek. Niestety czêsto zupe³nie poch³ania ich czytanie...
¦roda - Lodowiec: Magowie z Kartaginy wykorzystuj± ¶rodowisko do badañ nad ch³odem i zimnem. Chyba jednak tym razem przesadzili...
Czwartek - Okrêg Je¿ogradzki: Czarodzieje z Meridionu maj± sta³e problemu z ruinami pod miastem. NIeumarli zawsze przeszkadzaj± w pracy.
Pi±tek - Wielkie Bagna: Magowie z Senelaweri wykorzystuj± ruiny pradawnych jako bazê badawcz±. Ma to pewne konsekwencje...
Sobota - Mroczna Puszcza: Czarodzieji z Bellumi bez przerwy zalewa woda z pobliskich bagien. Trudno im siê z tym uporaæ.
Niedziela - WOLNE
W skrócie. Codziennie 1 relikt i 1 raport. Jak w GW. Powodzenia!
PS Teleporty s± w GM tam gdzie by³ targ. I tak nikt go nie u¿ywa³ XD
|
Jeedrzej - 2017-11-22 13:54:22 |
TJM - Wersja 1.3.5
Bugfixy: -Usuniêto ciernie mobkom z ED -Dopracowano questy w gildii magów. Teraz lokacje blokuj± pewne rzeczy (Np owoce chorusu)
Drobne zmiany: -Dopracowano Imperium Elfickie(Posadzono oko³o 1000 drzew) -Dodano NPC do gildii zabójców. Enjoy dark climat :P -Dopracowano Okrêg Je¿ogradzki(Dodano kilka wysp na morzu) -Dopracowano wygl±d gildii wojowników(Bêdzie jeszcze ulepszany) -Dodano smoka lataj±cego nad Smocz± Pie¶ni± -Od teraz elitarne klasy magiczne(magowie) równie¿ przy spawnie otrzymuj± rasowe efekty(Jest p³yta w miejscu w ktorym siê respi±). Dziêki temu nie musz± zawsze po ¶mierci siê tepaæ do miasta g³ównego -Od teraz zarz±dcy nie mog± ju¿ przenosiæ miast. Powód jest czysto fabularny - trudno wyja¶niæ jak w miesi±c przeniesiono ca³e miasto. (Dlatego polecam budowaæ swoje miasto z rozwag± i precyzj± :P )
|
Jeedrzej - 2017-12-05 21:23:28 |
TJM - Wersja 1.4.0 - Natura Wielkich Bagien
Kontent - Wielkie Bagna:
Wraz z kolejn± minifabu³±, updatuje nastêpne lokacje. Czas na Wielkie bagna. Licze i¿ wam siê spodoba. Do dzie³a!
Nie lekcewa¿cie mocy drzemi±cej w Wielkich Bagnach... Wielokrotnie bywali¶cie na ich terenach, czy to odwiedzaj± trolla, czy odbieraj±c nagrody od gildii zadaniowych. Lecz czy kiedykolwiek naprawdê spróbowali¶cie poznaæ i zrozumieæ ów lokacjê? Ma ona swoje problemy, swoje tajemnice... Podejmijcie wyzwanie i postarajcie sie je odkryæ!
Minifabu³a - Dary Wielkich Bagien Na ów niezbyt zaludniony sektor spad³a zaraza, sprawiaj±c i¿ wszelkie uprawiane ro¶liny gnij± i umieraj±. Dla ¶rednio zamo¿nych mieszkañców, jest to wielki problem, na szczê¶cie pewien alchemik zamierza go rozwi±zaæ! Niestety... jak zawsze bez pomocy arcymaga i dru¿yny natchnionych niewiele z tego wyjdzie.
*Minifabu³± klasycznie wymaga 4 osób, które wcze¶niej ukoñczy³y poprzednie minifabu³y.
Wprowadzenie lokacji fabularnych: Ciê¿ko za po¶rednictwem MC dok³adnie odwzorowaæ lore naszego serwera. W koñcu gra nie wspiera wielu rzeczy które wg fabu³y powinny istnieæ. Pomys³ Fabularnych lokacji, stara siê naprawiæ ów problem. Czym zatem s± te miejsca? Lokacjami specjalnie dostosowanymi do lore, takimi których MC sam nie zdo³a³ wygenerowaæ. S± one przerobione graficznie, respi± specjalne mobki i ogólnie staraj± siê oddaæ pe³n± fabularno¶æ serwera. Oto kilka przyk³adów:
-Las Gholi - Podziemny las na bagnach. Wystêpuj± tam Onyxony. ¯adne inne mobki prócz paj±ków i wied¼m nie mog± siê respiæ. -Klify Straceñców - Lodowe klify w KG. Wisz± nad przepa¶ci±. Pojawiaj± siê tam lodowe upiory a respi± wy³±cznie nieumarli.
Fabularne lokacje bêd± kolejno dodawane w ró¿nych krainach a¿ osi±gniemy niez³± zgodno¶æ fabularn±.
Dodanie Odkrywców: Do zjednoczonych sektorów zawita³a nowa gildia zadaniowa! Admin ogólnie zauwa¿y³ problem naprawiania armora podczas dungeonu/fabu³y, dlatego doda³ opcjê rozwi±zuj±c± go. Odkrywcy zlecaj± questy zwi±zane z Strefami fabularnymi, a dok³adniej, z mobkami w nich siê respi±cymi. Z ka¿dego mobka w strefie ma szansê polecieæ specjalna potka. Jest to mikstura du¿o lepsza ni¿ te bazowo dostêpne w grze, mo¿na j± wykorzystaæ na fabu³ach czy innnych. Ale Odkrywcy p³ac± 10 buteleczek z expem za ka¿d± takow± potkê. *Brak bezpo¶rednich zadañ czy limitów. Po prostu przynosicie ile chcecie potek ze stref fabularnych. *Rzucaj±c buteleczki z expem naprawiacie sety *Klasycznie skrzynki obok poszukiwaczy przygód
Wprowadzenie nowego sklepu: Po wykonanej minifabule, Hanwel nie obawiaj±c siê ju¿ zarazy, zaj±³ siê przygotowywaniem mikstur. Sprzedaje je od eraz w swojej pracowni. Serdecznie zaprasza do zakupów :P
Bugfixy: -Naprawiono fakt ¿e niektóre mroczne o³tarze dropi³y itemy bez mendinga
|
Jeedrzej - 2018-05-16 11:34:15 |
TJM - Wersja 1.4.1
Gildie: -Usuniêto system punktów gildii. -Od teraz za ka¿dego questa otrzymujecie 300$ oraz 1 pkt reputcji. Punktów reputacji NIE DA SIÊ wydawaæ. Oznaczaj± one jedynie ile wykonali¶cie questów i odblokowuj± nagrody. -Nagrody z gildii kupujecie teraz za $ a nie za punkty. -Dodano do ka¿dej z gildii salê nagród gdzie mo¿ecie kupiæ nagrody(o ile macie je odblkowoane). Nie potrzeba ju¿ do tego admina. -Zaktualizowano ceny nagród z gildii.
GD oraz ED: -Od teraz nie trzeba czekaæ a¿ admin aktywuje kolejn± salê z mobkami, s± bowiem przyciski(zostan± pewnie zmienione na p³yty naciskowe) które je uruchamiaj±. Boss jednak pojawi siê dopiero jak zgin± wszystkie mobki we wszystkich salach. -W ten sposób admin mo¿e przechodziæ dungeony wraz z wami. Przynajmniej do bossa XD
|
Jeedrzej - 2018-06-16 08:05:34 |
TJM - Wersja 1.4.2
Bugfixy:
Drobne zmiany: -Bch ju¿ nie zarz±dza gildi± kupców :P
Gildie: -Zaktualizowano nagrody w gildii magów. Dodano tak¿e nowy kr±g. -Zaktualizowano nagrody w Gildii WOjowników. Dodano tak¿e nowy poziom -Zaktualizowano nagrody Gildii Zabójców -Dodano nagrody gildii kupców *Od teraz gildia kupców posiada oferty tematyczne z ka¿dego z sektorów *Oferty te s± nieco dro¿sze ni¿ ich wersje sektorowe(przyk³ad - zak³ad kamieniarski brouvera) *Ka¿da koleujna minifabu³a odblokowuje nowe oferty
|
Jeedrzej - 2019-11-11 11:53:52 |
TJM - Wersja 1.4.3
Bugfixy:
Nowy kontent: - Dodano 7 nowych Solo Dungeonów: * Stra¿nica Senelaweri - Podstawowy * Górski Szlak - Podstawowy * Zasypana Osada - Podstawowy * Obóz Bandytów - Zaawansowany * Zrujnowana Oczyszczalnia - Zaawansowany * Polana Tajemnic - Zaawansowany * Kopalnie Rozpaczy - Elitarny
Drobne zmiany: - Zmieniono kolejno¶æ SD w gildii wojwników. * Je¿eli ogólna liczna SD jest mniejsza od daty dzisiejszej to odejmujemy od dnia smiesi±ca liczbê SD i mamy nr SD na dzisiaj. * Je¿eli ogólna liczba SD jest wiêksza od daty dzisiejszej, to dzieñ miesi±ca jest nr SD na dzisiaj.
Gildie: -Zaktualizowano pracê w gildii kupców. Od teraz gildia zleca codziennie 2 questy: 1 na rezydencje i 1 na lokacjê. Oba s± questami eksploracyjnymi, tzn nie ma w nich walki. Wiêcej informacji na stronie gildii:http://www.tjm.pun.pl/viewtopic.php?pid=2309#p2309
|
Jeedrzej - 2019-11-12 11:17:38 |
TJM - Wersja 1.4.4
Bugfixy: - Usuniêto ciernie z dungeonu Kanion Furii (po raz kolejny mam wrazenie) - Naprawiono niespawnuj±ce siê moby w SD Stra¿nica Senelaweri
Drobne zmiany: - Dodano rytua³ nocy na pierwszym krêgu gildii zabójców. - Znacznie znerfiono SD Wichrowy Szczyt i Sala Próby * Wymagane jest przetestowanie. - Zmieniono nazwê klasy Elitarny_Mag na Elementalista
|