Arcymag
Prawo gildyjne:
1.Cz³onkowie Gildii nie sprzedaj±/kupuj± sobie nic po bardzo zawy¿onych/zani¿onych cenach. Zarabianie na niewiedzy jest dozwolone, o ile dana osoba nie nale¿y do Gildii.
2.Gildia ma nakaz kupowania i sprzedawania wszystkiego co posiada(Do zape³nienia b±d¼ opró¿nienia magazynów)
-Kupowaæ mo¿e po minimum 75% warto¶ci danego przedmiotu
-Sprzedawaæ po maximum 125% warto¶ci danego przedmiotu
*Co tydzieñ admin robi balans cen na podstawie obrotu towarów w Gildii Kupców
3.Mo¿liwo¶æ zarz±dzania jedn± z placówek Gildii w miastach jest zarezerwowana dla graczy o poziomie 1 lub wy¿szym.
4.Mo¿liwo¶æ posiadania w³asnego straganu w siedzibie Gildii jest zarezerwowana dla graczy o poziomie 3 lub wy¿szym.
5.Mo¿liwo¶æ posiadania w³asnej dzia³ki w siedzibie Gildii jest zarezerwowana dla graczy o poziomie 5.
6.Poziom 4 jest zarezerwowany wy³±cznie dla klas elitarnych.
7.Kr±g 5 jest zarezerwowany wy³±cznie dla elitarnych klas kupieckich.
8.Kupowaæ i sprzedawaæ mo¿ecie codziennie!
Mistrz gildii wylatuje gdy spe³ni jeden z poni¿szych warunków:
-Nie wbije do gry przez tydzieñ(bez usprawiedliwienia)
-Gildia splajtuje
-Gildia nie wyrobi miesiêcznie 30k obrotu
*Obrót mistrza siê nie liczy
-Ra¿±co z³amie zasady
-Wiêkszo¶æ cz³onków gildii zag³osuje za wywaleniem go.(75% g³osów).
Offline