Arcymag
Ka¿da lokacja poza ZS ma swoje Special Activity. W Nowej Smokonii jest to Arena PVP.
Fabularnie:
Opuszczona Smokoñska budowla wy³ania siê z otch³ani historii
Nasze wyprawy do Nowej Smokonii, oraz bezustanna praca Elka pozwoli³y na odkrycie niegdy¶ bardzo uczêszczanego miejsca - Areny Chamionów, gdzie w przes³o¶ci, smokoñscy wojownicy, nie posiadaj±cy przecie¿ wrogów poza granicami pañstwa, mierzyli siê w ¶miertelnie niebezpiecznych bataliach, w drodze po chwa³ê i s³awê! Ku zdumeniu odkrywców, zaklêcia którymi zosta³o ob³o¿one to miejsce wci±¿ dzia³aj±, wyposa¿enie równie¿ uniknê³o kradzie¿y. Rodzi siê zatem pytanie... Dlaczego by jej nie reaktywowaæ?
Któ¿ bêdzie dzisiaj, Championem Areny?!
Podejmijcie wiêc wyzwanie Areny Championów i zmierzcie siê ju¿ nie z têpymi bestiami tego ¶wiata, lecz przeciwnikiem o wiele potê¿niejszym - sob± nawzajem! Nie traæcie odwagi w drodze po s³awê i chwa³ê, najpotê¿niejszych bowiem czekaj± wspania³e nagrody!
Walka:
Nie wa¿na jest twoja potêga, na arenie licz± siê wy³±cznie umiejêtno¶ci!
Chcesz wykorzystaæ swój sprzêt? Nie marnuj go! Twórcy areny przewidzieli ca³e wyposa¿enie z my¶l± o walcz±cych. Jest ono darmowe, w dodatku - niezniszczalne. Pozwala te¿ zachowaæ balans miêdzy wszystkimi natchnionymi, niezale¿nie od klasy, rasy, czy czasu przebywania w krainie.
Dodatkowo smokoñscy czarodzieje, wiedz±c i¿ nowi wojownicy nie bêd± mieli szans z niezwykle do¶wiadczonymi weteranami, umie¶cili na polu walki wiele sprytnych mechanizmów. Skorzystanie z nich mo¿e nagle przechyliæ szale zwyciêstwa i sprawiæ i¿ nawet najlepszy champion bêdzie musia³ salwowaæ siê ucieczk±.
Nagrody:
Ka¿dy zostanie doceniony!
Twórcy areny pozostawili po sobie wiele potê¿nych broni, przeznaczonych dla zwyciêzców ich rozgrywki. Ci którzy podejm± wyzwanie i udadz± siê walczyæ, maj± szanse je zdobyæ. St±d zatem pytanie: Któ¿ bêdzie dzisiaj, Championem Areny
Ogólnie:
Klasyczna arena PVP. Wchodzisz, dostajesz eq, i masz pokonaæ jak najwiêcej graczy. MO¿esz walczyæ przy u¿yciu swojej broni lub wykorzystaæ wbudowane w arenê mechanizmy. Twój wybór
Systemowo:
-Sposób dotarcia:
*komenda /warp AP
*Brak wymogów klasowych
-Sposób wej¶cia:
*Wej¶cie na arene czy¶ci ca³e eq wiêc proszê nic ze sob± nie braæ.
*Wej¶æ mo¿na wybieraj±c jedn± z dostêpnych profesji.
*Wybór profesji powoduje otrzymanie specjalistycznego, niezniszczalnego eq, dozwolonego wy³±cznie na Arenie.
*Eq powoduje balans miêdzy klasami/rasami, zapobiega utracie setów przez walkê oraz blokuje mo¿liwo¶æ gdzie dwoje walcz±cych nigdy nie by³oby siê w stanie pokonaæ.
-Dostêpne profesje:
*Czarodziej(Kolcza zbroja, ¿elazny miecz, diaxowy kostur)
*Tarczownik(¯elazna zbroja, ¿elazny miecz, tarcza generuj±ca armora)
*Berserker(¯elazna zbroja, ¿elazny miecz, ¿elazny topór)
*£ucznik(¿elazna zbroja, ³uk z nieskoñczono¶ci±, ¿elazny miecz, strza³a)
-Prze³±czniki na arenie:
*G³ównie generuj± efekty i daj± buffy. Ale nie tylko
*Jeden z nich karmi. Jest to jedyna forma jedzenia na arenie.
-Eq arenowe:
*Jest niezniszczalne
*Nie wolno go u¿ywaæ poza aren±
-Wyj¶cie z areny:
*Jedyna droga to ¶mieræ
-Nagrody z areny:
*Broñ Championa Areny
*S± g³ównie pvp. Maj± wiêc ostro¶æ i zaklêty ogieñ.
*Co tydzieñ wybierany jest Champion który dostaje fragment setu
*Reszta osób dostaje $
-Naliczanie wyniku:
*Licz± siê g³ownie kille i asysty. Chowaj±c siê nic nie zdzia³acie.
Offline