Arcymag
Każda lokacja poza ZS ma swoje Special Activity. W Nowej Smokonii jest to Arena PVP.
Fabularnie:
Opuszczona Smokońska budowla wyłania się z otchłani historii
Nasze wyprawy do Nowej Smokonii, oraz bezustanna praca Elka pozwoliły na odkrycie niegdyś bardzo uczęszczanego miejsca - Areny Chamionów, gdzie w przesłości, smokońscy wojownicy, nie posiadający przecież wrogów poza granicami państwa, mierzyli się w śmiertelnie niebezpiecznych bataliach, w drodze po chwałę i sławę! Ku zdumeniu odkrywców, zaklęcia którymi zostało obłożone to miejsce wciąż działają, wyposażenie również uniknęło kradzieży. Rodzi się zatem pytanie... Dlaczego by jej nie reaktywować?
Któż będzie dzisiaj, Championem Areny?!
Podejmijcie więc wyzwanie Areny Championów i zmierzcie się już nie z tępymi bestiami tego świata, lecz przeciwnikiem o wiele potężniejszym - sobą nawzajem! Nie traćcie odwagi w drodze po sławę i chwałę, najpotężniejszych bowiem czekają wspaniałe nagrody!
Walka:
Nie ważna jest twoja potęga, na arenie liczą się wyłącznie umiejętności!
Chcesz wykorzystać swój sprzęt? Nie marnuj go! Twórcy areny przewidzieli całe wyposażenie z myślą o walczących. Jest ono darmowe, w dodatku - niezniszczalne. Pozwala też zachować balans między wszystkimi natchnionymi, niezależnie od klasy, rasy, czy czasu przebywania w krainie.
Dodatkowo smokońscy czarodzieje, wiedząc iż nowi wojownicy nie będą mieli szans z niezwykle doświadczonymi weteranami, umieścili na polu walki wiele sprytnych mechanizmów. Skorzystanie z nich może nagle przechylić szale zwycięstwa i sprawić iż nawet najlepszy champion będzie musiał salwować się ucieczką.
Nagrody:
Każdy zostanie doceniony!
Twórcy areny pozostawili po sobie wiele potężnych broni, przeznaczonych dla zwycięzców ich rozgrywki. Ci którzy podejmą wyzwanie i udadzą się walczyć, mają szanse je zdobyć. Stąd zatem pytanie: Któż będzie dzisiaj, Championem Areny
Ogólnie:
Klasyczna arena PVP. Wchodzisz, dostajesz eq, i masz pokonać jak najwięcej graczy. MOżesz walczyć przy użyciu swojej broni lub wykorzystać wbudowane w arenę mechanizmy. Twój wybór
Systemowo:
-Sposób dotarcia:
*komenda /warp AP
*Brak wymogów klasowych
-Sposób wejścia:
*Wejście na arene czyści całe eq więc proszę nic ze sobą nie brać.
*Wejść można wybierając jedną z dostępnych profesji.
*Wybór profesji powoduje otrzymanie specjalistycznego, niezniszczalnego eq, dozwolonego wyłącznie na Arenie.
*Eq powoduje balans między klasami/rasami, zapobiega utracie setów przez walkę oraz blokuje możliwość gdzie dwoje walczących nigdy nie byłoby się w stanie pokonać.
-Dostępne profesje:
*Czarodziej(Kolcza zbroja, żelazny miecz, diaxowy kostur)
*Tarczownik(Żelazna zbroja, żelazny miecz, tarcza generująca armora)
*Berserker(Żelazna zbroja, żelazny miecz, żelazny topór)
*Łucznik(żelazna zbroja, łuk z nieskończonością, żelazny miecz, strzała)
-Przełączniki na arenie:
*Głównie generują efekty i dają buffy. Ale nie tylko
*Jeden z nich karmi. Jest to jedyna forma jedzenia na arenie.
-Eq arenowe:
*Jest niezniszczalne
*Nie wolno go używać poza areną
-Wyjście z areny:
*Jedyna droga to śmierć
-Nagrody z areny:
*Broń Championa Areny
*Są głównie pvp. Mają więc ostrość i zaklęty ogień.
*Co tydzień wybierany jest Champion który dostaje fragment setu
*Reszta osób dostaje $
-Naliczanie wyniku:
*Liczą się głownie kille i asysty. Chowając się nic nie zdziałacie.
Offline