Arcymag
TJM - Wersja 1.2.3
Bugfixy:
-Zablokowano komendy które omijały blokadę na GD,SD i ołtarzach
-Zablokowano używanie owoców chorusu na ołtarzach i dungeonach
Drobne zmiany:
-Zboostowano zarobek z łowcy potworów z zombie o jakieś 20%
*Zombie nadal jest dużo mniej warty niż inne potwory bo łatwo się go farmi
-Zaktualizowano wersję gry na 1.10
-Zaktualizowano część pluginów
Kontent - Arena PVP:
-Usunięto komnatę pośrednią, bo powodowała ona możliwość wnoszenia na arene setów i eq
*Teraz pojawiamy się bezpośrednio na arenie.
*Przedłużono efekt nieśmiertelności z 7s do 10s
-Zboostowano obronę tarczownika o 1
-Znerfiono obronę czarodzieja o 2
-Znerfiono atak berserkera o 2
-Zablokowano komendy omijające ochrone regionu
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.2.4
Bugfixy:
Drobne zmiany:
-Zablokowano Siedzibę Rady. Teraz tylko radni moga tam wchodzić.
-Dodano mapę Zjednoczonych Sektorów, w siedzibie rady.
Kontent - Solo dungeony:
-Wejście do SD automatycznie wyłącza fly
Kontent - Arena Championów:
-Dodano kilka usprawnień w celu zmniejszenia laga na arenie
-Dodano magmę dookoła jeziorka lawy
-Załatano dużą część kopalni dookoła areny w celu wykluczenia jumpowania poza arene
-Wejście na arenę automatycznie wyłącza fly
Kontent - Mroczne ołtarze:
-Otchłań coraz bardziej wdziera się w nasz świat i koło mrocznych ołtarzy pojawiły się drzewa horusów.
*obszar ołtarza został powiększony oby objąć nowe rośliny
-Zablokowano zaklęcie /world na ołtarzach
-Dolmen od teraz co 10s wyłącza fly WSZYSTKIM graczom na serwerze.
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.2.5
Bugfixy:
Drobne zmiany:
-Dodano mapy w siedzibie rady.
-Dodano dźwignie w siedzibie rady z transferem pieniędzy.
-Przebudowę graficzną rady pozostawiam Lyokoherosowi który buduje znacznie ładniej ode mnie.
-Zabrano zarządcom /invsee, ale przywrócono /fly
-/fly ponownie jest zabronione na fabułach
-Dodano dźwignie fly w Gildii magów.
*Użycie jej jest równoznaczne z wykupieniem fly za punkty. Jak się raz użyje to tego samego dnia można używać dowolną ilość razy. Admin uzna to za jedno kupno.
-Dodano królika do myśliwego (jobs)
-Usprawniono worth
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.2.6
Bugfixy:
Drobne zmiany:
-Dodano do siedziby rady mapy wszystkich odblokowanych lokacji
-Zarządcy nie są już odporni na kicka
-Od teraz każda osoba która zdobyła tytuł zaawansowany otrzymuje maila od gildii zabójców, z zaproszeniem do dołączenia
*Mail jest identyczny jak ten który został rozesłany tuż po powstaniu gildii
*Osoby które otrzymały tego maila wcześniej, nie otrzymają go
-Powstało nowe morze... (Tak. Nudziło mi się).
* W sumie nawet dwa
Zmiana w bossach:
-Od teraz głównym atakiem większości bossów są mikstury szkody. Wciąż tak jak poprzednio celem jest tank, jednak teraz wszyscy dookoła odnoszą obrażenia
-Ma to "zachęcić" wszystkich do zdobywania lepszych zbroi. Nie tylko tanka
-Głównym celem jest fakt że mikstury nie niszczą zbroi, gdyż coraz silniejsze bossy powodowały coraz szybsze jej uszkodzenia.
-Boss wciąż może bić mieczem, ale atak ten zawsze będzie zadawał stosunkowo mało(Aby nie psuć szybko zbroi)
*Mobki nadal niszczą zbroję tak samo
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.2.7
Bugfixy:
Drobne zmiany:
-Dodano kolejną część nowego morza XD
-Forum rady zostało zablokowane wyłącznie dla radnych
*Przeniesiono część wątków z Forum Rady do Centrum
-Usunięto posty na forum które były przedawnione lub wymarłe
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.2.8
Bugfixy:
Drobne zmiany:
-Pradawny Mag w GD Komnaty Zapomnianej Magii ponownie lata zamiast stać w miejscu. Dodatkowo rzuca miksturami krzywdy.
-Dodano kolejne morze
-Zaktualizowano mapy w Siedzibie Rady
*Zostaną podjęte prace nad "unaturalnieniem" linii brzegowej
-Rozpoczęto przygotowania do dodania testerów
Kontent - Arena Championów:
-Armor czarodzieja został znerfiony o 66%
*Powoduje to że przypadkowe obrażenia od fireballi które sam sobie zadaje ranią go bardzo mocno.
-Dodano wejście na widownie
-Zatkano kolejne dziury dookoła areny w celu uniknięcia "Wall jumpingu"
*Proces ten będzie kontynuowany jeżeli nadal magowie będą lądować w ścianach
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.2.9
Bugfixy:
Drobne zmiany:
-Zmieniono nazwę seta "Zbroja Krasnoludów" na "Zbroja Gwardzisty"
-Dodano lokalizacje Ołtarzy na spawnie (Na przeciwko teleportów do SD)
-Dopracowano linie brzegową lodowca
-Zamieniono dwie pustynie obok lodowca na pustynie lodowe
-Dopracowano i ostatecznie dodano testerów
Kontent - Gildia Zabójców:
-Teraz gracze otrzymują listę postaci do zabicia co poniedziałek. Można je zabijać w dowolnej kolejności
*Ma to na celu wykluczyć sytuacje w której dana osoba tego dnia nie wbiła
*Nowy system startuje w najbliższy poniedziałek.
-Zalecam robić screenshoty jak mordujecie bo czasem nie patrze na chat...
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.2.10
Bugfixy:
Drobne zmiany:
-Dodano kolejne morze...
-Dodano w Siedzibie Rady Sektorów mapę Devinesu - Kontynentu wschodniego.
*Mapa będzie aktualizowana póki nie zostanie ukończona
*Część mapy odblokują dopiero przyszłe fabuły.
-Zmieniono Północ Lodowca na mrozną
-Dodano kolejne morze... Dotarło już do wielkich bagien
*Strażnica północna została pochłonięta przez wodę, zgodnie z życzeniem zarządcy
-I kolejne morze...
-Dodano dwa nowe SD. Są obecnie dopiero testowane i otrzymacie do nich dostęp w przyszłych updatach.
-Usprawniono testerów
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.2.11
Bugfixy:
-Technobot jest już teraz odporny na odrzut
Drobne zmiany:
-Dodano kolejne morze
*Morze otoczyło Nową smokonię i dotarło już do Mrocznej puszczy
-Dodano na spawnie guzik końca serwera
*NIE DOTYKAĆ
-Przebudowano plac przed Siedzibą Rady
-I kolejne morze
*Zmieniło zdanie i idzie teraz od południa na zachód. Totarło już do IE
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.2.12
Bugfixy:
Drobne zmiany:
-Mapa serwera jest już widoczna dla wszystkich
-W siedzibie rady dodano mapę Nowej Smokoni (W smoczej Pieśni również)
-Utworzono nowe forum "Kontent" w któym będzie gromadzona cała grywalna część serwera
-Przemieszczono/Usunięto różne budowle w Mieście głównym w celu przygotowania do przebudowy
*Zaktualizowano przy okazji mapę.
Kanion Furii:
-Dodano teleport do nowego dungeonu (tam gdzie wszystkie)
-Usprawniono komnaty w Kanionie Furii
-Pomniejszono rozmiar magmików
-Dopracowano nieco graficznie Kanion Furii
*Będzie on nadal ulepszany w tej kwestii
-Zwiększono odporność i hp Łowcy Smoków
-Dodano Kanion Furii do Poszukiwaczy przygód (na niedziele)
-Dodano opis dungeonu na forum
Balans:
-Od teraz druid nie kupuje mikstur życia 3/4 tlyko strzały życia 3/4. I nie 64 a 32.
*Zmiana wychodzi z założenia ze leczenie aoe ma być słabsze a single target mocniejsze.
*Dodatkowo podczas leczenia tanka nie leczy się w ten sposób już bossa
-Łowca może teraz kupować strzały narzucające trucizne 3 na 7s
-Paladyn traci fireballa
Jobs:
-Dodano nowy zawód: Łowca Umarłych
*Płacą w nim za zabijanie szkieletów, zombie. Dodam też czarne szkielety.
-Łowca potworów zarabia teraz na zabijaniu: Creeperów, pająków, shulkerów, blazów, magmików i guardianów
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.3.0 - Powrót do Krasnoludzkich Gór
Kontent - Krasnoludzkie Góry:
Tak jak obiecywałem, wraz z minifabułami będę updatował i odnawiał poszczególne lokacje. Pierwszymi są KG. Mam nadzieje że wam się spodoba. Zatem... do dzieła!
Czy jesteście gotowi powrócić do Królestwa Krasnoludów?
Minęło 10 lat od pamiętnej wojny domowej i kraj powoli z powrotem podnosi się na nogi. Nie można jednak powiedzieć aby odbywało się to bez problemów. Nasi sojusznicy wciąż potrzebują pomocy... Czy podejmiecie wyzwanie i ruszycie jej udzielić?
Minifabuła - Chłód Krasnoludzkich Gór
Lodowiec dotarł w ten region, zamieniając go w skute lodem strome szczyty. Krasnoludom trudno przyzywczaja się do nowości, a przecież nadal ciąży nad nimi pamięć o wojnie domowej. Większość więc nie jest zadowolona z obecnego stanu rzeczy, choć znajdą się i tacy którzy wyciągneli z tego korzyści. W każdym razie Arcymistrz Thorgrim zachorował i bez pomocy wysłanych przez arcymaga natchnionych, trudno mu będzie zająć się wszystkimi obowiązkami...
*Minifabułą klasycznie wymaga 4 osób, które wcześniej ukończyły poprzednie minifabuły.
Nowe Solo dungeony, oferujące wspaniałe nagrody!
1)Wichrowy Szczyt:
Niegdyś na tej górze znajdowała się krasnoludzka wioska. Po nadejściu zlodowacenia jednak, nieprzychylne wiatry zamieniły szczyt w najzimniejsze miejsce w całych górach. Mieszkańcy jednak nie zamierzali dać tak łatwo za wygraną i to chyba był ich błąd...
2)Sala Próby:
Magowie Runów stworzyli to miejsce dla przyszłych krasnoludzkich wojownikow, aby ci mieli możliwość dopracowania swoich zdolności przed niezwykle trudnym przecież, egzaminem na gwardzistę. Niestety... runiczne atronahy wyrwały się w końcu spod kontroli...
Special Activity - Survival Game
Tak jak obiecałem na każdą lokację z poza ZS będzie przypadać jedno special activity. (Np Nowa smokonia - Arena PVP). W KG jest to... Survival Game.
Coś się przebudziło w starożytnych ruinach krasnoludzkiego miasta Daveri-Dun.
I nie chce ponownie usnąć. Przywódca Gwardzistów Orik podjął się zadania dopilnowania aby ów istota nie uciekła z ruin. Nie jest to jednak rozwiązanie... lecz żaden z jego krasnoludów nie przeżyje w tak nieprzyjaznych podziemiach.
Orik nagrodzi każdego kto ów stwora zabije.
Podejmijcie więc wyzwanie ruin Daveri-Dun! Uważajcie jednak... w tych podziemiach nie tylko umarli stanowią zagrożenie...
Mróz!
Zmagacie się z zimnem! Ruiny już dawno skute zostały lodem. Pilnujcie aby odpowiednio duży ogień chronił was przed potęgą chłodu.
Głód!
Trudno zdobyć pożywienie w podziemiach. Ale nie macie wyjścia. Bez jedzenia na pewno zginiecie i dołączycie do powstającej armii.
Mrok!
Mroczne siły, od wieków uśpione w krasnoludzkim mieście powoli się budzą. Są również siadomwe waszej obecności. Chwyćcie za miecz i nie pozwólcie się im pokonać!
Systemowo:
-Są dwa sposoby dotarcia do ruin. Pieszo albo warpem (SG). Całość znajduje się na północy Krasnoludzkich gór.
-Nagrodami są kilofy. Lepsze niż byście mogli scraftować(Setowe. Zaawansowany, elitarny lub legendarny).
-Istnieją trzy obozy w ruinach, w których możecie rozpocząć. Wybranie jednego blokuje dostęp do innych.
-W każdym obozie jest piec do ktorego należy dokładać drewno aby nie zamarznąć.
-W podziemiach są 3 specyficzne miejsca: Lodowy las gdzie wypada dewno, pola grzybowe gdzie wypada jedzenie i ruiny miasta gdzie wypada zelazo.
-Activity ma 4 rundy. W każdej rundzie pojawiają się coraz silniejsze mobki. Na końcu jest boss.
-Przyzywane mobki znajdą was w całym podziemiu. Nie schowacie się.
-Z bossa wypada item za który kupujecie nagrody.
-W każdej chwili ktoś może do was dołączyć.
-Activity jest przewidziane na 2-4 osób(można jednak więcej lub mniej. Ale jest to niezalecane.)
-Wejście do ruin czyści wam eq i leczy. Oraz blokuje większość komend. Zatem żadna klasa wam nie pomoże.
Pozostałe zmiany:
-Krasnoludzkie góry zostały dopracowane graficznie:
*Pojawiło się morze które je otacza, tak jak to było wg fabuły.
*Dopracowano śnieg.
*Dolina krasnoludzkich królów otrzymała nieco cieplejszy wygląd... wynika to z fatku iż jest osłonięta przed wichrami.
-Na całym terenie KG pojawiają się teraz niedzwiedzie polarne.
*Ich największa populacja znajduje się w dolinie krasnoludzkich Królów.
-Dodano ponownie NPC do KG
*Nie za wiele aby nie było lagów
-Odnowiono populacje "wieśniaków"
Rzeczy których nie udało się zrealizować:
-Dopracowanie miast Tumunzahar i Farthen-Dur. Niestety jest to sprawa piotra
-Domki w Tumunzaharze dla graczy-krasnoludów. Ponownie, sprawa piotra.
Offline
Arcymag
TJM - wersja 1.3.1
Kontent: Gildia Łowców Potworów oraz Wierzchowce!
Te dwie rzeczy są ze sobą nierozerwalnie powiązane. Ale po kolei:
Wierzchowce:
Od teraz każdy może posiadać własnego wierzchowca! Ale ie takiego zwykłego jak np koń ale dowolnego, ze specjalnymi możliwościami. Po kolei więc...
Zaklęcia:
-/npc select <nazwa wierzchowca> - wybiera twojego wierzchowca. Możesz wybrac wyłącznie własnego.
-/npc spawn - Przywołuje wybranego wierzchowca o ile ten został zabity lub odwołany
-/npc despawn - Odwołuje wierchowca. Przydatne gdy ktoś ci go ukradnie i używa
-/npc tphere - Teleportuje wierzchowca do ciebie o ile ten żyje i nie jest odwołany
Atrybuty wierzchowca:
a)Typ - opis niżej
b)Prędkość. Domyślnie 0.8 . Można podbić do 1.5
c)Nazwa wierzchowca - Co mu wyświetla nad głową
d)Zdolność pływania wierzchowca - czy pływa czy tonie
e)Ilość hp wierzchowca - Jak szybko ginie. Zależna od typu.
f)Wielkość wierzchowca - Ile kratek zajmuje. Zależna od typu.
Typ wierzchowców/u]
A)Koń Bojowy:
-Dostępny domyślnie
-Średnia ilość hp
-Średnia wielkość
B)Niedzwiedz Bojowy:
-Dostępny poprzez ukończenie minifabuły "Chłód Krasnoludzkich Gór"
-Duża ilość hp
-Duża wielkość
C)Onyxon:
-Dostępny poprzez ukończenie 4 częśći minifabuły
-Bardzo małą ilość hp
-Mała wielkość
-Zdolność wspinania się na ściany
D)Technobot:
-Dostępny poprzez ukończenie 5 części minifabuły
-Duża ilość hp
-Duża wielkość
E)Wilk Bojowy:
-Dostępny poprzez zdobycie klasy elitarnej
-Małą ilość HP
-Mała wielkość
D)Śywiołak Ognia:
-Dostępny poprzez ukończenie 6 części minifabuły
-Mała ilość hp
-Mała wielkość
-Zdolność latania
E)Szkieletowy Koń:
-Dostępny poprzez zdobycie klasy zaawansowanej
-Średnia ilość hp
-Średnia Wielkość
F)Whiter:
-Dostępny przez ?
-bardzo duża wielkość
-Bardzo duża liczba hp
-Zdolność latania
[u]Zdobycie wierzchowca:
Aby w ogóle móc posiadać wierzchowca należy udać się do przywoływacza w Mieście głównym i odprawić "Rytuał Przywiązania", dzięki czemu magiczny wierzchowiec nas zapamięta. Kosztuje to "skromne" 35k
Domyślnie wierzchowiec to koń.
Ulepszanie wierzchowca: Opis w Gildii Łowców potworów
[b]Gildia łowców potworów/b]
Łowcy Potworów przybyli do ZS i stają się trzecią gildią zadaniową! Codziennie zlecają 2 bossy do zabicia i oferują za to nagrody!
Nowe Bossy!
-Na całej mapie zostały pododawane bossy lokacji. Po 2 na takową lokację. Czasem wypadają z nich przedmioty kolekcjonerskie. Te itemy zasadniczo do niczego nie służą (chociaż zdobycie wszystkich i powieszenie ich w domu to niezły wyczyn), ale trzeba je przynieść aby wykonać questy łowców potworów.
-Poziom bossów jest mniej więcej elitarny
-Każdy boss respi się co mniej więcej minutę. Ale niektóre tylko w nocy.
-Zadaniem jest je znaleźć i zabić. Powodzenia
*Łowcy mają placówkę tam gdzie innne gildie zadaniowe
Zadania gildii:
Poniedziałek - Centrum:
-Seryjny Zabójca
-Zagubiony Onyxon
Wtorek - Wielkie Bagna:
-Bagienna Wiedzma
-Zmutowany Chramadak
Środa - Zachód:
-Anomalia Magiczna
-Przywołany Demon
Czwartek - Mroczna Puszcza:
-Zepsuty Technobot
-Królowa Onyxonów
Piątek - Okręg Jeżogradzki:
-Upadły Paladyn
-Przewodnik Stada
Sobota - Lodowiec:
-Władca Mrozu
-Relikt Przeszłości
Niedziela - KG:
-Postrach Doliny
-Runiczny Atronah
Za każde przyniesione trofeum jest 1pkt.
Nagrody:
-Talon na karmienie wierzchowca - Zwiększa prędkość porusznaia się wierzchowca o 0.1 - 3/4/5/6/7/8/9 pkt
-Talon na nauke pływania - Uczy wierzchowca pływać - 10pkt
-Talon na zmiane imienia - Zmienia nick wierzchowca - 10pkt
-Talon na przemiane - Zmienia typ wierzchowca - 10pkt
*Co tydzień najlepszy łowca otrzymuje dodatkowe talony!
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.3.2
Bugfixy:
Drobne zmiany:
-Przedłużono czas w ruinach Daveri dun między przywołaniem bossa a teleportem (bardziej już się nie da)
-Dodano ostatnie morza. Tym razem otoczyły Zachód i Mroczną puszczę.
*Mapa w siedzibie rady została ostatecznie zaktualizowana. Jest chyba done.
*Północno zachodni półwysep zostanie użyty w jednej z fabuł. Na razie nie ma tam nic
-Zaktualizowano wiele postów na forum
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.3.3
Bugfixy:
Drobne zmiany:
-Zmieniono Przywódce stada na kaistlanckiego Rycerza
*Przywódcę stada dało się oswajać
-W SD pajęcza kopalnia dropi teraz krasnoludzka tarcza a nie kilof
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.3.3
Bugfixy:
-Już nie pobiera pieniędzy od losowej osoby gdy ktoś teleportuje się do GD Kanion Furii
Drobne zmiany:
-Zmniejszono ilość Magmików na GD Kanion furii
-Zmieniono sposób wypadania eq z GD. Od teraz zawsze jakieś wypada, z tym że na lepsze jest mniejsza szansa(75% zaawansowane/elitarne i 25% elitarne/boskie). Ma to na celu zachęcić graczy do chodzenia w lepszym eq, zamiast gromadzenia go.
Przebudowa granic krain:
-Przesunięto granice tak aby krainy były mniej więcej równe.
*Niektóre krainy były tak wielkie iż ciężkie było rozmieszczenie w nich kontentu. Inne z kolei, nie mieściły w ogóle obiektów. Z tym że nadal Lodowiec jest największy a zachód najmniejszy, proporcje się po prostu nieco zmieniły.
Krainy kiedyś:
Krainy teraz:
-Powiększono IE i NS.
-Zmniejszono Lodowiec bagna puszcze i okręg.
-Dodano wymarłą część lodowca. Zostanie wykorzystana pozniej.
Elitarne dungeony:
-Dodano pierwszy elitarny dungeon(pierwszy GD).
-2 bossy. Mało dodatkowych mobków po drodze.
-Bossy o wiele silniejsze i wymagają taktyk.
-Lepszy drop
-Wyłącznie dla klas elitarnych
Offline