Arcymag
TJM - Wersja 1.3.4
Update Gildii Magów:
Arcymag Jeedrzej zdecydowa³ i¿ Natchnieni powinni zaj±æ siê czym¶ innym ni¿ miksturami i zaklêciami. W koñcu z tym dadz± sobie rade ludzie. Zamiast tego, postanowi³ wysy³aæ swoich magów do walki z innymi problemami.
#OdAdmina
Uzna³êm i¿ questy z gildii magów s± strasznie farmerskie i nudne. Dlatego zupe³nie je przebudowa³em aby by³ z nich jaki¶ fun. Oczywi¶cie prêdko siê znudz±, lecz przynajmniej nie bêdzie ju¿ stania przy statywach i craftowania 30 potek.
G³ównym celem Gildii Magów jest zdobywanie wiedzy, oraz rozpowszechnianie magii w ZS. Tego te¿ bêd± dotyczyæ nowe misje.
Zdobywanie wiedzy:
Ruiny Pradawnych s± najwa¿niejszym ¼ród³em sztuk magicznych, dlatego arcymag chcia³by aby¶cie codziennie zbadali jedne ruiny i przynie¶li z nich relikt do badañ:
Poniedzia³ek - Ruiny Shateri:
MIejsce to prawdopodobnie by³o swego rodzaju karczm±. Ale co siê w nim dok³adnie wydarzy³o...?
Wtorek - Ruiny Daritii:
Wygl±daj± na pozosta³o¶ci po bli¿ej nieokre¶lonym garnizonie albo noclegowni. Ale czy na pewno...?
¦roda - Ruiny Tarveni:
NIegdy¶ pracowali tam pradawni biurokraci. Niewiele jednak zosta³o z ich zapisków.
Czwartek - Ruiny Manaves:
Jakis rodzaj ¶wi±tyni. Ale ku czci którego boga?
Pi±tek - Ruiny Tharerin:
Przypominaj± pomieszczenia rytualne. Tylko po co one pradawnym...?
Sobota - Ruiny Ternire:
Najwidoczniej tam kiedy¶ mówcy wyg³aszali swoje kazania. I jak siê to dla nich skoñczy³o?
Niedziela - WOLNE
Rozpowszechnianie wiedzy:
Placówki gildii s³u¿± ca³ym sektorom. Niestety pracuj±cy w nich magowie czasem maj± powa¿ne problemy i pomoc natchnionych bardzo by im siê przyda³a. Arcymag chcia³by aby¶cie codziennie odwiedzili jedn± z placówek i odebrali raport:
Poniedzia³ek - Zachód:
W tornhallu Magowie pracuj± nad teleportacj±. Z tego powodu do¶æ ciêzko siê z nimi skontaktowaæ...
Wtorek - Centrum:
Czarodzieje w Mie¶cie G³ównym zajmuj± siê zazwyczaj zbieraniem ksi±¿ek. Niestety czêsto zupe³nie poch³ania ich czytanie...
¦roda - Lodowiec:
Magowie z Kartaginy wykorzystuj± ¶rodowisko do badañ nad ch³odem i zimnem. Chyba jednak tym razem przesadzili...
Czwartek - Okrêg Je¿ogradzki:
Czarodzieje z Meridionu maj± sta³e problemu z ruinami pod miastem. NIeumarli zawsze przeszkadzaj± w pracy.
Pi±tek - Wielkie Bagna:
Magowie z Senelaweri wykorzystuj± ruiny pradawnych jako bazê badawcz±. Ma to pewne konsekwencje...
Sobota - Mroczna Puszcza:
Czarodzieji z Bellumi bez przerwy zalewa woda z pobliskich bagien. Trudno im siê z tym uporaæ.
Niedziela - WOLNE
W skrócie. Codziennie 1 relikt i 1 raport. Jak w GW. Powodzenia!
PS Teleporty s± w GM tam gdzie by³ targ. I tak nikt go nie u¿ywa³ XD
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.3.5
Bugfixy:
-Usuniêto ciernie mobkom z ED
-Dopracowano questy w gildii magów. Teraz lokacje blokuj± pewne rzeczy (Np owoce chorusu)
Drobne zmiany:
-Dopracowano Imperium Elfickie(Posadzono oko³o 1000 drzew)
-Dodano NPC do gildii zabójców. Enjoy dark climat
-Dopracowano Okrêg Je¿ogradzki(Dodano kilka wysp na morzu)
-Dopracowano wygl±d gildii wojowników(Bêdzie jeszcze ulepszany)
-Dodano smoka lataj±cego nad Smocz± Pie¶ni±
-Od teraz elitarne klasy magiczne(magowie) równie¿ przy spawnie otrzymuj± rasowe efekty(Jest p³yta w miejscu w ktorym siê respi±). Dziêki temu nie musz± zawsze po ¶mierci siê tepaæ do miasta g³ównego
-Od teraz zarz±dcy nie mog± ju¿ przenosiæ miast. Powód jest czysto fabularny - trudno wyja¶niæ jak w miesi±c przeniesiono ca³e miasto. (Dlatego polecam budowaæ swoje miasto z rozwag± i precyzj± )
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.4.0 - Natura Wielkich Bagien
Kontent - Wielkie Bagna:
Wraz z kolejn± minifabu³±, updatuje nastêpne lokacje. Czas na Wielkie bagna. Licze i¿ wam siê spodoba. Do dzie³a!
Nie lekcewa¿cie mocy drzemi±cej w Wielkich Bagnach...
Wielokrotnie bywali¶cie na ich terenach, czy to odwiedzaj± trolla, czy odbieraj±c nagrody od gildii zadaniowych. Lecz czy kiedykolwiek naprawdê spróbowali¶cie poznaæ i zrozumieæ ów lokacjê? Ma ona swoje problemy, swoje tajemnice... Podejmijcie wyzwanie i postarajcie sie je odkryæ!
Minifabu³a - Dary Wielkich Bagien
Na ów niezbyt zaludniony sektor spad³a zaraza, sprawiaj±c i¿ wszelkie uprawiane ro¶liny gnij± i umieraj±. Dla ¶rednio zamo¿nych mieszkañców, jest to wielki problem, na szczê¶cie pewien alchemik zamierza go rozwi±zaæ! Niestety... jak zawsze bez pomocy arcymaga i dru¿yny natchnionych niewiele z tego wyjdzie.
*Minifabu³± klasycznie wymaga 4 osób, które wcze¶niej ukoñczy³y poprzednie minifabu³y.
Wprowadzenie lokacji fabularnych:
Ciê¿ko za po¶rednictwem MC dok³adnie odwzorowaæ lore naszego serwera. W koñcu gra nie wspiera wielu rzeczy które wg fabu³y powinny istnieæ. Pomys³ Fabularnych lokacji, stara siê naprawiæ ów problem.
Czym zatem s± te miejsca? Lokacjami specjalnie dostosowanymi do lore, takimi których MC sam nie zdo³a³ wygenerowaæ. S± one przerobione graficznie, respi± specjalne mobki i ogólnie staraj± siê oddaæ pe³n± fabularno¶æ serwera. Oto kilka przyk³adów:
-Las Gholi - Podziemny las na bagnach. Wystêpuj± tam Onyxony. ¯adne inne mobki prócz paj±ków i wied¼m nie mog± siê respiæ.
-Klify Straceñców - Lodowe klify w KG. Wisz± nad przepa¶ci±. Pojawiaj± siê tam lodowe upiory a respi± wy³±cznie nieumarli.
Fabularne lokacje bêd± kolejno dodawane w ró¿nych krainach a¿ osi±gniemy niez³± zgodno¶æ fabularn±.
Dodanie Odkrywców:
Do zjednoczonych sektorów zawita³a nowa gildia zadaniowa!
Admin ogólnie zauwa¿y³ problem naprawiania armora podczas dungeonu/fabu³y, dlatego doda³ opcjê rozwi±zuj±c± go. Odkrywcy zlecaj± questy zwi±zane z Strefami fabularnymi, a dok³adniej, z mobkami w nich siê respi±cymi. Z ka¿dego mobka w strefie ma szansê polecieæ specjalna potka. Jest to mikstura du¿o lepsza ni¿ te bazowo dostêpne w grze, mo¿na j± wykorzystaæ na fabu³ach czy innnych. Ale Odkrywcy p³ac± 10 buteleczek z expem za ka¿d± takow± potkê.
*Brak bezpo¶rednich zadañ czy limitów. Po prostu przynosicie ile chcecie potek ze stref fabularnych.
*Rzucaj±c buteleczki z expem naprawiacie sety
*Klasycznie skrzynki obok poszukiwaczy przygód
Wprowadzenie nowego sklepu:
Po wykonanej minifabule, Hanwel nie obawiaj±c siê ju¿ zarazy, zaj±³ siê przygotowywaniem mikstur. Sprzedaje je od eraz w swojej pracowni. Serdecznie zaprasza do zakupów
Bugfixy:
-Naprawiono fakt ¿e niektóre mroczne o³tarze dropi³y itemy bez mendinga
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.4.1
Gildie:
-Usuniêto system punktów gildii.
-Od teraz za ka¿dego questa otrzymujecie 300$ oraz 1 pkt reputcji. Punktów reputacji NIE DA SIÊ wydawaæ. Oznaczaj± one jedynie ile wykonali¶cie questów i odblokowuj± nagrody.
-Nagrody z gildii kupujecie teraz za $ a nie za punkty.
-Dodano do ka¿dej z gildii salê nagród gdzie mo¿ecie kupiæ nagrody(o ile macie je odblkowoane). Nie potrzeba ju¿ do tego admina.
-Zaktualizowano ceny nagród z gildii.
GD oraz ED:
-Od teraz nie trzeba czekaæ a¿ admin aktywuje kolejn± salê z mobkami, s± bowiem przyciski(zostan± pewnie zmienione na p³yty naciskowe) które je uruchamiaj±. Boss jednak pojawi siê dopiero jak zgin± wszystkie mobki we wszystkich salach.
-W ten sposób admin mo¿e przechodziæ dungeony wraz z wami. Przynajmniej do bossa XD
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.4.2
Bugfixy:
Drobne zmiany:
-Bch ju¿ nie zarz±dza gildi± kupców
Gildie:
-Zaktualizowano nagrody w gildii magów. Dodano tak¿e nowy kr±g.
-Zaktualizowano nagrody w Gildii WOjowników. Dodano tak¿e nowy poziom
-Zaktualizowano nagrody Gildii Zabójców
-Dodano nagrody gildii kupców
*Od teraz gildia kupców posiada oferty tematyczne z ka¿dego z sektorów
*Oferty te s± nieco dro¿sze ni¿ ich wersje sektorowe(przyk³ad - zak³ad kamieniarski brouvera)
*Ka¿da koleujna minifabu³a odblokowuje nowe oferty
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.4.3
Bugfixy:
Nowy kontent:
- Dodano 7 nowych Solo Dungeonów:
* Stra¿nica Senelaweri - Podstawowy
* Górski Szlak - Podstawowy
* Zasypana Osada - Podstawowy
* Obóz Bandytów - Zaawansowany
* Zrujnowana Oczyszczalnia - Zaawansowany
* Polana Tajemnic - Zaawansowany
* Kopalnie Rozpaczy - Elitarny
Drobne zmiany:
- Zmieniono kolejno¶æ SD w gildii wojwników.
* Je¿eli ogólna liczna SD jest mniejsza od daty dzisiejszej to odejmujemy od dnia smiesi±ca liczbê SD i mamy nr SD na dzisiaj.
* Je¿eli ogólna liczba SD jest wiêksza od daty dzisiejszej, to dzieñ miesi±ca jest nr SD na dzisiaj.
Gildie:
-Zaktualizowano pracê w gildii kupców. Od teraz gildia zleca codziennie 2 questy: 1 na rezydencje i 1 na lokacjê. Oba s± questami eksploracyjnymi, tzn nie ma w nich walki. Wiêcej informacji na stronie gildii:http://www.tjm.pun.pl/viewtopic.php?pid=2309#p2309
Offline
Arcymag
TJM - Wersja 1.4.4
Bugfixy:
- Usuniêto ciernie z dungeonu Kanion Furii (po raz kolejny mam wrazenie)
- Naprawiono niespawnuj±ce siê moby w SD Stra¿nica Senelaweri
Drobne zmiany:
- Dodano rytua³ nocy na pierwszym krêgu gildii zabójców.
- Znacznie znerfiono SD Wichrowy Szczyt i Sala Próby
* Wymagane jest przetestowanie.
- Zmieniono nazwê klasy Elitarny_Mag na Elementalista
Offline